donderdag 30 juni 2011

feest!




Siem is bijna jarig! Hij wordt 3 jaar. 
Morgen is een spannende dag voor hem want hij mag voor het eerst trakteren op de peuterspeelzaal. Natuurlijk ook een beetje een spannende dag voor mama..... 
Je mag zelf een half uurtje eerder komen voor 'het feestje' wat dan gehouden word voor Siem. Feestneuzen schminken, liedjes zingen, kaarsje uitblazen enzo. En maar hopen dat de bedachte traktatie een beetje in de smaak valt bij die peuters! Ik geloof dat ze niet zo heel veeleisend zijn, maar toch. Je wilt iets leuks en origineels voor je kind bedenken en eigenlijk ook nog soort van verantwoord. Best lastig dus. Maar een tijdje geleden vond ik bij de speelgoed winkel een zak met allemaal kleine play-doh klei potjes. Helemaal leuk en besloot dus hier iets mee te gaan doen. 
Het zijn uiteindelijk dus palmboom-achtige dingetjes geworden die stiekem snoep banaantjes hebben i.p.v. kokosnoten. Het ziet er wel gezellig en kleurrijk uit zo. 

Ik ben benieuwd morgen.

6 opmerkingen:

  1. Linda van Dijk1 juli 2011 om 10:17

    Hee Merula !
    Leuk zo'n site, ik hou daar van !
    Liefss Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en????? vielen de palmbomen in de smaak???
    wat een goed idee! ik ben nu al fan van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Merula,

    Je blog ziet er leuk uit!
    En wat een originele traktaties heb je gemaakt.
    Dat zal zeker in de smaak vallen.
    Ik ga je volgen!

    Groetjes Mendy (fleurelot)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit! Ik heb volgende week een feestje te organiseren... heb er nu al zin in! Alleen de schooltraktaties heb ik dit jaar gekocht, saai, maar waar...Ik heb ieder jaar zelf wat gemaakt, maar nu ontbrak me even de tijd. Op het feestje zelf gaan we wel aan de knutsel met zeepjes, dat lees je binnenkort wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Siems verjaardag staat dus nog niet in m'n agenda, wat een misser. Maar gefeli dus! Een dikke verjaardagszoen.
    En ik wil ook wel zo'n palmboom!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk! Dat zal zeker in de smaak vallen bij de kinders :) Ik ben nieuw op blogspot en de manier waarop en de onderwerpen waarover je schrijft spreken me aan, dus heb ik (als alles goed is gegaan) je aan mijn volglijst toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)