dinsdag 28 juni 2011

leuke dingen!




JAAAAAA! Er zijn leuke dingen gaande. En ik ga er aan mee doen. Ik heb me ingeschreven voor het mini notebook project van roundrobin
Dit is een uitwisselingsproject waarbij je een klein notebook vult met allerlei leuks voor iemand anders en die ander vult er een voor jou. Hoe leuk is dit!? De 'traveling envelop' is ook om te smullen. Hierbij Krijg je een gevulde envelop toegestuurd met allerlei leuke goodies en dingetjes die in de envelop passen. Je haalt er iets uit wat je leuk vind en vult het weer aan en stuurt het naar de volgende persoon. Zo nu maar wachten op de postbode.......

2 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk dat je in mijn Pipowagen was.
    Over round robin: ik doe ook mee! Doe je mee met de maxi-versie of de mini (met 2 personen)? Ik die laatste. Ben erg benieuwd wanneer ik het boekje krijg en kan niet wachten om te gaan freubelen. Dat was eigenlijk ook de reden dat ik een blog heb aangemaakt, en daar ben ik zo blij om. Ik vind bloggen super, ben al helemaal verslaafd, haha. Ben wel nog heel erg zoekende hoor, heb geen idee wat er allemaal mogelijk is.
    Tip: zoek leuke blogs die jou aanspreken en word volger, meestal volgen mensen jou dan ook. En als je nog vragen hebt, ik hoor het wel!
    Oh ja... wil wel heel graag een leuk kaartje per post ontvangen! Ben dol op post, ben fervent postcrosser, jij ook?
    Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Merula,
    Zit met Linda (je oud collega) op de bank te kijken naar het Round Robin project. Helaas zien we dat het grote project al helemaal vol zit, maar gaan dit zeker in de gaten houden, zodat we volgende keer mee kunnen doen. Goed idee van je!!
    Groetjes Linda en Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)