vrijdag 29 juli 2011

Deze week zag ik (número três)

'deze week zag ik' mezelf in een heerlijk groot bad met heel veel badschuim wat heel lekker rook en roze zeepbellen maakten. Kaarsjes langs de rand van het bad, een glaasje champagne (of kopje thee) en een mooi muziekje op de achtergrond. 
 

Fijn he!? 
Totdat natuurlijk er zo'n grote zeepbel voor mijn ogen kapot spatten...... Dit is allemaal pas ná de verbouwing van de badkamer! Humpf.... Eerst nog door weken van zooi heen zien te komen totdat alles klaar is.(Frits is hard aan het werken).
En eigenlijk mag ik ook niet zeuren want we kunnen drie weken in het huis van schoonpapa logeren. Zodat we toch gewoon kunnen douchen en wasjes draaien enzo. Enne weet je wat? Schoonpapa heeft een jacuzzi in de tuin!
Met dit uitzicht als je naar boven kijkt:


(ik weet niet hoe zo'n boom heet, ik noem het altijd maar een 'barbapapa boom', met van die kleine blaadjes allemaal)


Dus eh.... tja Mijn eerste tekeningetje van in dat grote bad klopt toch wel een beetje.
zucht.


Mocht je nou willen weten wat andere deze week zagen klik dan hier

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk getekend :)
    Succes met verbouwen! Ik ben jaloers op de tuinjacuzzi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nog maar even behelpen met de jacuzzi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet alles van badkamerverbouwingen!!! En ik had geen jacuzzi ter beschikking met zo'n mooie boom boven me... dus geniet ervan! je krijgt er iets moois voor terug!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. poe hee een tuinjacuzzi, afzien.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes! En blijf maar hard denken aan die champagnebubbels als beloning.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een barbapapaboom, ik begrijp meteen wat je bedoeld. Prachtige tekening van het bad ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed vooruitzicht!! En intussen een beetje in de jacuzzi naar boven kijken.... :-)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het komt wel goed uiteindelijk...!
    Ik zag mezelf op een grasveldje liggen met een goed boek en gezellige plantjes om me heen, ook dat komt bijna uit! We zijn druk bezig met de achtertuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he een jacuzzi! Zelfs als je hem in je eigen tuin plaatst maakt je er wel vaak gebruik van! Nu hebben we deze al twee jaar en het geld is er al uit!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)