vrijdag 8 juli 2011

even een up-date

Zo even bijkomen......
Ik ben nu ruim 2 weken 'aan het bloggen' en het is wel behoorlijk verslavend. Betrap mezelf erop dat ik toch wel vaak achter de computer zit of even snel m'n telefoon check op nieuws. Maar goed al erg veel leuke, interessante en creatieve mensen gevonden en dat is wel erg fijn. Ook behoorlijk verrast door de snelle ontmaskering van mijn briefje en foto avontuur. Binnen 1 dag kreeg ik al een berichtje van de eigenaar van de pinokkio poppen, ze was heeeeel blij met het briefje en vond het erg leuk. Het briefje hangt nu op d'r koelkast.  Ik had me die avond ervoor aangemeld als volger bij het blog van Daan, zag er allemaal wel leuk uit wat zij schreef en leuke fotootjes erbij. Ik wist natuurlijk niet dat zij het twitter berichtje zou lezen van Noortje (de eigenaar van de pinokkio poppen). En zo was het mysterie dus al in 1 dag opgelost. Het heeft dus wel een heel leuk staartje gekregen (of zoals Hiskia zei, een lange neus!)
Wie weet ga ik er wel een soort van project van maken. Stiekem bij mensen een briefje in de bus gooien, moet toch wel een lach op je gezicht geven? Maar..... ik heb me nu eerst aangemeld voor een ander project: deze week zag ikDat is een initiatief van Roos en Daan (ja die Daan van dat twitter berichtje dus). En is geinspireerd door Jill's today I saw. Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe je dat wilt doen, moet je zelf weten. Leuk he?

2 opmerkingen:

  1. Wat een grappig verhaal van die pinokkio's.
    Jij hebt de blogsmaak goed te pakken. Je schrijft ook erg leuk vind ik!
    Ik ga ook eens wat fanatieker bloggen.
    Het "deze week zag ik" project klinkt ook leuk. Is meteen een goede reden om meer foto's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, het Pinokkio-mysterie ontrafeld. En wie weet als de eigenaresse de poppen over een tijdje weg wilt doen, dan weet ze je te vinden :-)
    Leuk dat nieuwe project. Zou ik ook wel willen, maar ik moet mezelf nu ff halt toe roepen want ik heb gewoon geen tijd voor AL die leuke dingen. Binnenkort al Round Robin... leuk!
    Nee, nog geen vakantie helaas. Nog 3 weekjes werken. En jij?
    Fijn weekend!
    x Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)