zaterdag 16 juli 2011

jeuj! post allemaal voor mij!


Lucky me! Vandaag 5 kaarten bij de post en allemaal leuk en allemaal voor mij! Twee postcrossing kaartjes (eentje uit de USA en eentje uit Canada)Een zeer mysterieus kaartje van Linde (een soort van doorstuur-kaartje ofzo met allerlei opgeplakte dingetjes? moet ik nog even navragen bij haar : ) En ook een kaartje met heerlijke hollandse frummeltjes van fieve (thanx!). En tot slot een kaartje van mijn "penvriendinnetje" Katherineze woont in de USA maar is nu een paar maanden in Canada voor haar studie.
Ik ben blij. 
Ik weet trouwens ook wie mijn partner is voor het 'mini roundrobin notebook' project. Het is juffrouwxLeuk leuk. Waarschijnlijk komt maandag mijn notebook binnen en dan na het invullen van de eerste pagina's door mijzelf, stuur ik het op naar haar (en zo ook andersom natuurlijk). Na drie maanden krijg je dan weer je boekje terug!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch al die post...leuker dan grote cadeaus (ligt eraan ook wat haha)!!!Alsjeblieft!!!!!!!
    Ik ben blij dat je de mijne ook leuk vind!
    Wordt vervolgd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk 5 kaartjes maar liefst! Ik had vandaag alleen maar saaie rekeningen :-(
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)