zaterdag 9 juli 2011

op 't verlanglijstje


 Mooi zijn ze deze foto's he! Ze zijn uit het boek 'city of shadows'. De foto's zijn tussen 1912 en 1948 gemaakt door de politie van Sydney. Het zijn dus allemaal echte criminelen deze mensen! De foto's zijn een aantal jaren geleden gered uit een ondergelopen magazijn. En hoe angstaanjagend en fascinerend zijn deze mooie beelden. En ook de kleding uit die tijd is natuurlijk geweldig. Ik vind ze prachtig en hou ontzettend veel van oude foto's. Het boek staat op mijn verlanglijstje (ben alleen nog niet zo lang geleden jarig geweest).


5 opmerkingen:

  1. Inderdaad fascinerend! Sommigen zien er niet eens uit als crimineel. Nog ff dagdromen over het boek dan maar (is ook leuk, haha!)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit lijkt me echt een geweldig boek! Ik heb 'iets' met oude foto's ;) Leuk dat je ook bent begonnen met bloggen! Ik ga zeker vaker langskomen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende foto's en leuk dat je het album op je verlanglijstje hebt staan.Ik wil je graag bedanken voor je leuke kaart.Ik heb hem op mijn harten kaartenhouder geplaatst.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Merula!
    Leuk ik ga je ook volgen!!!!
    Eerst even rondneuzen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, echt waar? ik zie mezelf niet vaak ergens terug. heel af en toe en dan word ik helemaal blij :)
    Met jou gaat het ook goed, 15 volgers al.
    Oh ja, misschien kun je de gedroogde bloemetjes in het notebook plakken, altijd leuk!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)