zondag 3 juli 2011

post!

Vandaag lekker weer wat kaartjes versturen via postcrossingAltijd weer leuk om een kaartje uitzoeken voor de desbetreffende persoon. Ik hou zelf niet zo van die 'cityview' kaarten, je weet wel van die echte toeristen-ansichtkaartenMaar okee toch heel veel postcrossers houden daar wel van en willen graag een kaart met tulpen, klompen, kaas en windmolens (Claire veel plezier met je kaart). En Ritva uit Finland is waarschijnlijk heel blij met d'r kaart van Maxima en Willem.....

Nu nog even wat postzegels plakken en dan gooi ik ze morgen, op weg naar werk, in de brievenbus.

fijne zondag nog.

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik word ook altijd zo blij van kaartjes sturen! Fijn als mensen een hele wish-list opgeven, dan zit er altijd wel iets bij. Ben ook niet zo van de cityviews, maar heb een hele stapel hier omdat de meeste mensen ze wel willen!
    Ben ook altijd op zoek naar kaarten, op rommelmarkten, Marktplaats, braderieen. Haha, heel herkenbaar... en dan op maandag op weg naar mijn werk de kaartjes posten, doe ik ook!!
    Fijne werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog.Enne ik ga je mailen.Ik ben heel erg van de brocante en het hele oude.Maar mijn scrapsels zijn toch wel echt scrapsels,hihi.Thuis lekker rommelen en gezellig met leuke oude spulletjes van de rommelmarkt enzo.Ben heel bnwd naar jouw kaartje.

    groetjes fijne week Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het soms heel erg moeilijk om echt leuke ansichtkaarten te vinden, hier bij ons in het dorp vind ik hoofdzakelijk dubbele met envelop. En waar haal je in vredesnaam die Maxima en WA kaarten vandaan????

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via swap-bot kun je ook leuke post versturen! Ik doe altijd mee met de 'mailart' swaps,leuke kunstwerkjes versturen over de wereld en leuke kunstwerkjes ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)