maandag 11 juli 2011

truttig?










Ik ben in de zelfgemaakte bloemenpers bloemetjes aan het drogen. 
Is dat te truttig? Of valt het onder hetzelfde kopje als haken en punniken enzo en kan het toch juist weer wel....
Hm... lastig dus, maar goed tot ik eruit ben ga ik er maar gewoon lekker ermee verder. Want ik vind het leuk en mooi en het is ook iedere keer weer een beetje spannend hoe het bloempje er nou uiteindelijk uit komt te zien als het geplet is. Een beetje zo'n zelfde spanning als het weg brengen van een fotorolletje vroeger, je weet natuurlijk wel waar je een foto van hebt gemaakt, maar toch. Het eindresultaat kan heel anders zijn.
Ik heb ook nog geen flauw idee wat ik met al die bloemetjes moet doen (waarschijnlijk niets). 
Je krijgt er wel zo'n lekker "oma's broche" gevoel bij.

4 opmerkingen:

  1. hmmm dit brengt jeugherinneringen naar boven. Enne, je kunt ze gebruiken voor de notebook RR of om een kaart of brief mee te versieren.

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linda van Dijk11 juli 2011 om 15:02

    Zoiets zou ik er ook meedoen...
    Bloemetjes kun je altijd gebruiken ;)

    Liefss Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Truttig of niet, wat maakt het uit. Zolang je er maar plezier in hebt! Ik deed dat vroeger ook altijd, bloemetjes drogen...

    Heb jij trouwens al je round robin notebook?? Ik heb nog niks gehoord, dacht dat ze na 8 juli de boekjes zouden versturen?

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja !! Vooral gebruiken voor de RR Notebook (hint, hint). Leuk dat wij gekoppeld zijn. Groeten, JuffrouwX(=Vera)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)