zondag 31 juli 2011

van het verlanglijstje


Zo deze heb ik vandaag voor mezelf gekocht! Stond al een tijdje op het lijstje namelijk. Het kleurboek 'le musee de la poupee' van nathalie lete


Met allemaal van dit soort tekeningen dus om in te kleuren:


 
En ik vind ze heel mooi, ook omdat ze een eigenlijk een beetje lelijk zijn juist. En deze poppen hebben zo'n luguber sfeertje en daar hou ik ook wel van!

Alleen nog niet veel "kleurtijd" gehad omdat ik natuurlijk ook druk bezig ben met het maken van de mininotebook van het RR-project voor Vera. Ook erg leuk allemaal. Lekker aan de frutsel 's avonds met kleurpotlood en papiertjes enzo.




Tot slot nog wat foto's van de Tilburgse kermis. Vandaag was de laatste dag alweer en kunnen al die "kermis gasten" weer fijn naar huis!! (sjonge want een volk is dat toch altijd....)




(deze laatste is stiekem van de carrousel in de efteling..... maar lijkt wel heel erg op die hier van de nostalgische kermis)

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kleurboek! Volgens mij heeft er ook wel eens een kleurplaat van in Flow gestaan?
    Ik ben ook al druk met mijn notebook bezig, leuk!

    En je kermisfoto's zijn ook erg mooi. Ik ben dol op de kermis!
    Liefs Carolien

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I adore Nathalie Lété-gebruik graag haar voorbeelden voor mooie dingen-ook mooi om te tekenen op de ramen met krijtstift-geniet van je kleurboek-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merula-ik ben Zilly(46)
    Mijn dochter=Sweet Zjaantje(12)
    Mooie dag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)