maandag 25 juli 2011

verjaardag en andere dingen....

Zo even een paar dagen geen computer-nerd geweest en dus niet zoveel kunnen (willen?) bloggen. Afgelopen paar dagen bezig geweest met de verjaardag vieren van Siem en Frits. Je hebt dan dus 1 dag voorbereiden, 1 dag feestje zelf en 1 dag puinruimen (nou half dagje, toen hadden we geen zin meer....). Voor je het weet ben je dan al dus 3 dagen verder!
Dus nou dan toch naar maar even snel een paar kiekjes:






Ook nog een dagje er tussen uit geweest.



(en altijd zo blij zijn met de leuke iphone-apps)




En thuis spelen.


Heb ik verder bij collega-bloggers nog iets gemist de laatste paar dagen??

6 opmerkingen:

  1. Proficiat met je grote zoon! Maarre... wie is frits? Haha, manlief zeker?
    Leuk die fotootjes van lego, snoezig!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feesten en leuke dingen allemaal.
    Niet veel gemist denk ik hoor!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw man(neke)(s)!!!!
    Leuke foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stalk je lekker terug ;)
    Ook al zo verslaafd aan foto's maken met iPhone!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke app ik heb 'm meteen opgezocht!
    Enneh nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)