woensdag 6 juli 2011

wow!

Okee hoe leuk is deze pinokkio collectie!? Ik vind ze dus echt geweldig!! Maar helaas staan ze niet bij mij in huis maar bij iemand anders, iemand die ik niet ken..... 
Altijd als ik naar de stad loop of fiets kom ik langs dit huis en word ik altijd helemaal blij als ik ze zie staan met z'n allen. Soms staan ze ook helemaal verspreid over de vensterbank of kijken ze juist allemaal dezelfde kant op. Ik vind ze zelfs zo leuk dat ik besloten had dat ik de eigenaar dat maar eens moest laten weten! Zo had ik dus van de week een briefje geschreven waarop stond dat ik ze zo leuk vind en het altijd erg leuk vind om langs dit huis te wandelen, omdat ik dan blij word als ik ze zie. Verder geen bijbedoelingen enzoheb alleen m'n naam eronder gezet, niets meer en heb het briefje toen in de brievenbus gedaan.... Want het is toch ook geweldig om een complimentje ofzo te krijgen van iemand die je niet kent! Als een wild vreemd iemand tegen je zegt 'goh, wat een leuke schoenen heb je', is dat toch heel anders dan dat een vriend of vriendin dat zegt. Ik zou heel blij zijn met zo'n briefje.
Ik wilde ook nog wel even een fotootje van ze maken! Maar dat was wel een beetje spannend. De bewoners mogen me natuurlijk niet zien  met een camera voor het raam, zou ik namelijk ook nogal van schrikken! Zo had ik dus bedacht om het 's morgens vroeg te doen als ik naar m'n werk ga op de fiets, ik kom daar al om 7.15 langs en hoopte dus dat er dan nog niemand wakker zou zijn. Ik stond er al bijna helemaal klaar voor totdat ik ineens iemand zag bewegen binnen! O dat was dus even schrikken! En maar snel door gefietst. Vanmiddag heb ik een tweede poging gedaan en deze is dus gelukt. Ik voelde me wel een beetje een enge gluurder en durfde ook niet recht voor het raam te staan. Maar het is gelukt ik heb ze!!!! 
( nou ja soort van dan, op een foto....)

11 opmerkingen:

  1. Haha, wat gedurfd dat je de foto hebt genomen en dan ook nog een briefje in de bus hebt gedaan. Maar ik vind het wel een hele leuke gedachte! waarom inderdaad geen complimentjes geven, ik zou dat alleen maar leuk vinden! Ben benieuwd of je er nog iets op hoort!!
    Ja, kaartjesruil was leuk he?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, volgens mij kwam ik gisteren op twitter je briefje tegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk http://discodip.tumblr.com/post/7306795542/wat-een-leuk-briefje-vond-ik-net-in-de-brievenbus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh wat leuk, het is mijn huis. Ik vond je briefje gisteren zooooo leuk, ik werd er helemaal vrolijk van. Leuk dat je er ook nog een blog over hebt geschreven, want dat deed ik namelijk gisteren ook over je briefje.. Kijk maar op www.discodip.tumblr.com
    Volgende keer als je me toevallig buiten ziet staan, even zwaaien hoor!!

    groetjes Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super grappig,
    ik zag idd op Daan's twitter
    je briefje op het blog van de ontvanger!
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje binnen 1 dag ontmaskerd.... (schaam schaam) omdat Daan en Noortje elkaar volgen op twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. briljant verhaal, met dank aan Daan's tweet...kleine wereld, lange neus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk is dit, dat je ook nog 'ontmaskerd' wordt met zo'n gave reactie!
    Moedig van je, dat je toch een fotootje hebt gekiekt. Zo is er bij mij in de buurt een huis waar een buikdanserespopje in de vensterbank staat, waar ik he-le-maal weg van ben. Zal ik? ....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je me deze link stuurt! Kom niet meer bij :) Wat geweldig, dat je dan ook nog ontmaskerd wordt, binnen zo'n korte tijd :) Ik denk dat ik ook stiekem een foto had gemaakt van zo'n gezellige club pinokkio's voor het raam :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)