donderdag 18 augustus 2011

Deze week zag ik (el número seis)


'Deze week zag ik' voor het eerst kaarsjes op de bad rand.........

En nee, niet zomaar een bad rand! Die van ons eigen bad in de 
bijna-klare-nieuwe-badkamer!
Na weken hard werken kunnen we al in bad (nog niet teveel spetteren, iets met voegen en kit....). En kunnen de wc en wasmachine alweer gevuld worden.
Stucwerk, wastafel, plafond en alle andere afwerkdingen (die altijd het ergst zijn!) moeten nog wel gedaan worden.   
Maar af en toe als motivatie al in bad.
En dat bad is groooot! 1.90 bij 90. Terwijl de badkamer zelf heel klein is (2.30 bij 2.20). Maar met wat pas-en meetwerk is dat toch gelukt. We kunnen ruim met z'n drieen in bad zonder allemaal ellebogen en knieen die in de weg zitten 
En wat is dat toch fijn om in bad te dobberen. En weet je wat het allerfijnste is? 

Dat knisperende geluidje bij je oren van het badschuim.



Kijk voor meer DWZI hier

12 opmerkingen:

  1. Hihi Wat leuk ! Dat is fijn dat het bijna klaar is... En toch al heerlijk in bad kunnen! Ben benieuwd naar het eindresultaat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh, wat ben ik jaloers!! ;-) Veel plezier, ik zou er maar lekker het hele weekend in blijven liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat een grote bad - heel erg leuk. Ik ben ook jaloers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat goed te horen dat het zo opschiet. En een groot bad, wil ik ook!!! Ik ga vaak met dochterlief in bad, maar dat is echt ellenbogen en knieënwerk, haha, laat staan dat manlief er nog bij kan. Leuk hoor, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk een bad! Toen wij er nog een hadden( vorige badkamer) ging ik er maar sporadisch in, maar nu we er geen meer hebben zou ik ik er weer in willen....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo'n groot bad, heerlijk. Prettig weekend! ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O heerlijk! En er dan helemaal verfrummeld als rozijntjes weer uitkomen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jah, dat is één van de beste geluiden in de wereld! :) Geniet van jullie bad....dobber dobber...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh jah.... zooooooo romantisch een kaarsje( of meer op de rand van het bad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm, dat wil ik ook zo graag, een eigen ligbad. En dan dat knetterende knisperende geluidje, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)