donderdag 25 augustus 2011

Deze week zag ik (sayı yedi)


16 opmerkingen:

  1. Geweldige tekening van die akelige steeds terug kerende beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha…wat leuk bedacht die tekening!
    Ow erg zijn ze hè die fruitvliegen.
    Bijna niet weg te krijgen.
    Ik heb het wel eens geprobeerd met
    een schaaltje met azijn en zeep.
    Dat hielp aardig geloof ik.
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh deze zien er wel schattig uit! Heb je ze met vingerafdrukken gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi wat een grappige tekening.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte fruitvliegjes zijn heel vervelend en vies, maar deze tekening is echt supergrappig!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo'n tekening op de koelkast wordt het fruitvliegjes leed iets minder toch?
    Wij hebben er ook altijd zo'n last van, beetje eigen schuld eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke tekening en minder leuke beestjes...
    dat azijn heb ik inderdaad ook geprobeerd en dat hielp goed samen met kruidnagels...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha ooh, vreselijke dingen zijn dat! maar wel een leuk plaatje heb je ervan gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, grappige tekening! Ik zie hier allemaal enge dikke grote spinnen, zal ik er een paar opsturen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind deze mooie fruitvliegjes er eigenlijk wel heel gezellig uitzien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vraag me af waar die éérste fruitvliegjes opeens in de zomer vandaan komen... de tekening is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja, fruitvliegjes vindt ik zo vies... maar je tekening is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals jij ze getekend hebt fleuren ze de boel wel op... verder heb ik ook liever dat ze een ander adresje opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhhh hihihi zo zien ze er leuk uit .Men zegt dat ze niet tegen basilicum kunnen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 3x3=9
    leuk project Merie!
    volgende project: ieder zingt zijn eigen lied?
    haha...

    gr, ruud verploegen.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)