dinsdag 9 augustus 2011

het stempel virus......

Nou was ik van de week natuurlijk al te blij met m'n nieuwe letter stempels, het geluk werd nog groter toen ik bij de kringloop deze stempels allemaal tegenkwam.




En ze hadden er nog veel meer! Ik heb de leukste natuurlijk al uitgezocht, maar ook wat extra meegenomen om de houten-achterkantjes af te slopen om dan te hergebruiken voor mijn zelfgemaakte gum-stempels! Die verdienen dan ook een mooi houten handvat-ding.
(als iemand er trouwens ook nog wil hebben laat maar weten, want er lag nog een hele bak vol bij de kringloop...)

Het gum-guts project voor het maken van stempels stond al heel lang op het to do lijstje. En eindelijk is het er gister van gekomen.
Zie hier het resultaat:

Mijn eerste zelfgemaakte stempel (het aardappel-stempel project van de basisschool dan even niet meegeteld he!)
Leuk geworden toch? En het was ook zo klaar (en dat maakt het dan nog leuker). Ga ik het straks een even op zo'n houten ding plakken ofzo.
Het stempel virus is hier gearriveerd. Wordt vervolgd.......



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vondst zeg!! Maar ik moet eerlijk zijn, die zelfgemaakte stempel van je vind ik toch de allermooiste! Nog veel stempelplezier toegewenst :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk! Die stempels herken ik nog uit mijn schoolschriftjes van vroeger :)! Echt een leuke vondst! En dat uitlje is natuurlijk minstens zo leuk. Gebruik je daar dus gewoon gummetjes voor en een guts? Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kringloop vondst.
    Je uiltje ziet er ook erg leuk uit.
    Op mijn wensen lijstje staat ook nog het maken van een eigen stempel maar het komt er helaas maar steeds niet van. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi wat je in een kringloopwinkel wel niet kunt vinden. Echt super leuke stempels. Die uil is ook super leuk bedacht en netjes uitgevoerd hoor.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik kijk naar jouw lijstje 'Over mij' en het zou mijn lijstje kunnen zijn. O, zo fijn hè, die rommelmarktvondsten. Jouw uil verdient zeker een houten handvat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave stempels gevonden zeg, en je uiltjes ziet er echt leuk uit!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat een vondst! Mooi ook de zelfgemaakte stempel. Krijg steeds meer zin om dat zelf ook eens te proberen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Creatieveling! Kei leuk gedaan die stempel...

    Ik heb daarstraks ook wat stempels aangeschaft!
    Even langs de action en je hebt zo een tasje vol...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwwwww wat een leuke vondst!!!
    Prachtige uil zeg!
    Ja ik weet soms ook niet waar ik de tijd vandaan haal, maar goed zie het maar als een soort verslaving. Iedere keer neem ik me voor om een pauze in te lassen,(want daar ben ik best wel aan toe)maar ik vind het gewoon te leuk en het bezig zijn geeft mij ook wel ontspanning. Tja dat valt niet altijd mee en twee meiden, huishouding, werken en de vele hobby's...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pas maar op stempels maken is verslavend! Veel plezier ermee..

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)