zondag 28 augustus 2011

kringloop vondsten......


Van de week gescoord bij de kringloop, dit mooie kinderboekje van hans en grietje uit 1975 (by pestalozzi). De tekeningen zijn echt super mooi, zowel als de kleurtjes. Het boekje bestaat maar uit 4 kartonnen pagina's dus het verhaal is heel erg ingekort, maar dat maakt natuurlijk niet uit.
Ik had van deze serie al wel ook deze:



Ook vond ik nog dit blikje:


maar dat nam ik eigenlijk meer mee vanwege de inhoud

er zaten allemaal oude aankoopbonnen in!


Niet super oud hoor, meeste uit 1999. Volgens mij van de verbouwing van een badkamer en allemaal aankopen voor een tuinkas ofzoWel geinig om al die bonnetjes open te vouwen, wie weet zat er wel iets heel bijzonders tussen!!!

5 opmerkingen:

  1. Die boekjes zijn echt leuk, volgens mij heb ik er hier ook eentje liggen. En leuk zo'n blikje met 'spannende' papiertjes die uiteindelijk simpele bonnen blijken te zijn!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boekje is helemaal leuk! En je blikje met bonnetjes ook, deed me even denken aan de uitslag van een give-away, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great You have a very nice webdesign here on your page i like it very much and have add your blog to my favorites

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)