dinsdag 2 augustus 2011

plukken maar!

Vandaag echt een heerlijk dagje gehad! Met heel mooi weer allemaal mooie bloemen plukken in de pluktuin van de langendam in Waspik.


Je pakt een schaartje en/of mesje,


en een emmertje met een bodempje water.......


en...... plukken maar!





Dan ga je op het gezellig terrasje nog even wat drinken, terwijl de kids zich vermaken op de trampoline en glijbaan.
En dan betaal je voor een volle emmer super mooie bloemen 10 euro, emmer niet vol is natuurlijk minder.
En dan moet je wel even heel hard nadenken waar je die bloemen dan eigenlijk moet laten, omdat je op dit moment i.v.m. badkamer verbouwing eigenlijk in twee huizen woont.
En dan besluit je ze toch in het huis van schoonpapa te zetten (ook al kun je daar nergens een vaas vinden en moet je het maar doen met wat grote glazen......)





Maar wat heb ik een fijn dagje gehad!

8 opmerkingen:

  1. Ik zou nou graag die verse bloemen meteen willen naschilderen-super-mooi dag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wauw wat gaaf en wat een mooie bloemen! Het is elke dag een feestje om op jouw site te kijken!
    liefs bianca xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En wat zien die bloemen er vrolijk uit!
    En bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige bloemen! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vrolijke bloemetjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat klinkt als een leuk uitje ! Goeie tip, ik ga daar ook maar eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk, dat wil ik ook nog altijd eens graag doen naar een plukweide en zelf een boeketje samenstellen. je hebt er wat moois van gemaakt hoor!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)