vrijdag 12 augustus 2011

post!=merula weer blij


Zo ik las hier al een berichtje van iemand die een 'brief van Balthazar' had gekregen. site
En dat wilde ik natuurlijk ook! Balthazar is een of andere Amerikaanse weirdo, soort van fotograaf ofzo die met een project bezig is om wildvreemde mensen op verzoek een brief te sturen met bijbehorende polaroid. Beetje rondgesnuffeld op z'n site en bedacht dat ik me maar gewoon ga aanmelden...... En ja hoor! Vandaag met de post een echte handgeschreven brief met polaroid erbij. Geinig dus!

Ook blij met m'n Bruce Lee kaartje van mijn 'penvriendin' Kat uit de USA. (gister ook al een kaartje van gehad : )
En een postcrossing kaartje uit Bulgarije, een heel oud kaartje uit 1979. mooi!

Fijn he! Al die mensen die mij post sturen, word ik blij van!
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk! Ik ga ook eens op die site kijken!
    geniet van je post, misschien vandaag weer :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeej! En ik werd hééééél erg blij van jou post!!! Wordt vervolgd... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)