dinsdag 30 augustus 2011

vandaag


Vandaag en afgelopen dagen heeeel veel met kind en lego gespeeld.....
Kastelen gebouwd, vrachtwagens, huisjes, politie- en postkantoor, een speeltuin en nog meer auto's......
pffff dus. We hebben inmiddels ook heel wat lego gekregen en de dozen bij opa's en oma's komen ook weer tevoorschijn. Man is heel erg enthousiast hierover en beleefd zo ongeveer z'n tweede kindertijd. 
Ik ben zelf meer van de playmobiel....



Vandaag ook poging gedaan om die huishoudelijke klusjes wat leuker te maken.......


 en dat je dan maar van dit soort dingen gaat kopen dus.



En vandaag leuke post voor mij!


Ik had de give away van een kloddertje roze  gewonnen. En vandaag kreeg ik een super mooie envelop binnen met het gewonnen origami boek (blijft toch altijd leuk dat gevouw) en ze had er nog extra wat zelfgemaakte knopen bij gedaan. (die rode en blauwe op de kaart). Mooi he! Die heeft ze zelf gemaakt van polyester of giethars geloof ik. 
Dank je wel!!!!



3 opmerkingen:

  1. Leuke give-away. origama is niet zo aan mij besteed, ik snap het gewoon niet, duh?!...Maar ik vind de resultaten altijd zo leuk. Dus ik ga gewoon genieten van jouw creaties, die je ongetwijfeld hier gaat plaatsen, toch?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, mijn man kan zich ook verliezen in de lego van de kinderen! ;-)

    Groet!

    schattig wasrekje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk wasrekje zeg!
    Zou ik ook zeker gekocht hebben.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)