woensdag 24 augustus 2011

verrassing!


Kijk eens wat ik gekregen heb van Ingrid van ingthings
Lief he!! Ze gaf een tijdje geleden 3 verrassings- pakketjes weg. Ik geloof dat er zo'n 99 mensen hadden gereageerd.... en ik ben gewoon uitgekozen. jippie dus. Vandaag kwam het vrolijke pakketje met de post. En wat een leuke spulletjes allemaal! Heel veel vogel dingetjes en mooie oude kaartjes en stofjes en natuurlijk alles leuk verpakt met mooi papier en plakbandjes enzo. Wat een verwennerij voor mij :)

Gister ook nog post gekregen van linda en Yvon voor een nieuw project. En vandaag ook begonnen met een nieuw foto-project wat ik 3x3 ga noemen. Hier over 9 dagen meer over (spannend he!)

6 opmerkingen:

  1. Wat krijg jij leuke dingen over de post...!
    Gezellig...
    Ben benieuwd naar je foto project en succes met het boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo-dat pakket is niet mis. Daar kun je van allerlei gave dingetjes mee doen-geniet ervan-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaa! de ingthings-pakketjes zijn geweldig! veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die hebbedingetjes, kun je vast goed gebruiken bij je Round Robin boekje, of je nieuwe projectje waar ik ook al over las! Ohh... heb je wel nog tijd voor andere dingen :-)
    3x3=9 en ieder zingt zijn eigen lied?? ben benieuwd!!!! x Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hopelijk was het een verrassing en geen verassing! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt oplettende anonieme tipper! Ik heb de spellings fout inmiddels aangepast. er zullen er waarschijnlijk nog wel meer komen aangezien spelling niet mijn beste vak is......

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)