dinsdag 27 september 2011

3x3 'merula bij de tijd'


Zo de volgende 3x3 is 3x3 'bij de tijd'. 
Ik heb 9 dagen achter elkaar de tijd gefotografeerd. 
Ik kwam op het idee toen ik de klok zag bij een of ander speeltuin-klim toestel van de eerste foto. Vervolgens natuurlijk een niet-over-het-hoofd-te-zien kerkklok, klok bij de kringloop, videotheek, tv , magnetron en natuurlijk mijn 2 favorieten hier thuis. De kitkat klok (met bewegende ogen en staart) en het appeltje (met bewegende blaadjes) : )


De volgende 3x3 is iets met rood en wielen.......

5 opmerkingen:

  1. Het lijkt me echt super leuk om zo foto`s te maken. Een leuk doel voor ogen hebben en dan op zoek te gaan naar het perfecte plaatje waarmee je de 3x3 kunt vullen. Waar haal je toch elke keer die ideeën vandaan :)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuk bedacht! Ben heel benieuwd naar de volgende... Mijn boekje al ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en allemaal zo verschillend, tis een vrolijk geheel geworden. Lijkt me erg leuk om zoiets te doen. Kijk al uit naar je volgende post!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)