woensdag 14 september 2011

3x3 'op nummer 32!'



Zo het 3x3 project loopt goed! 
Afgelopen 9 dagen heb ik huisnummers 32 gefotografeerd. En weet je dat was behoorlijk lastig! Achteraf had ik misschien beter kunnen kiezen voor huisnummer 2 of 3, want die zijn er bijna altijd. Nummer 32 is lastig, maar ik liep toevallig langs het gebouw van foto 1 en dit was een nummer 32 en ach je moet ergens beginnen. Maar hoe vaak het niet is voorgekomen dat nummer 32 er niet is (jaja ik snap dat het waarschijnlijk wel met ieder nummer zo is....), heel frustrerend! Rijd je heel de straat af van nummer 2-4-6-8     28-30 en dan ineens komt nummer 34! Echt waar is heel vaak gebeurd. Dan was dat waarschijnlijk een of ander vaag achteraf liggend bedrijfspand ofzo.... Frits vond het ook wel een beetje vervelend worden op een gegeven moment, omdat hij natuurlijk als we ergens naar toe gingen met de auto, hij soms hals over kop moest stoppen omdat ik gillend riep dat ik nummer 28 of 31 zag! En dat zit natuurlijk vlakbij de 32!! Nou, niet altijd dus...... 
Ook de logica is soms ver te zoeken hoor. Denk je het een beetje door te hebben dat als je aan je rechterhand de even nummers hebt, deze dan oplopend zijn (links dus oneven en aflopend). Blijkt dit ergens anders niet meer te werken. En laten we niet vergeten de uiteindelijk gevonden nummers 32 die dan een helemaal verbleekt nummertje blijken te hebben wat niet meer te lezen is. En dat kan natuurlijk ook niet, want dan geloven jullie me niet......

Maar goed, ik had wel een aantal reserve opties bedacht mocht het nou toch niet lukken om er iedere dag eentje te vinden of te kunnen fotograferen (ja want dat kan ook nog lastig zijn, je wilt natuurlijk niet hebben dat je boze huiseigenaren krijgt). De nummer 32 hier in de straat en die ene om de hoek bij de supermarkt.

Maar. Het is gelukt hoor en ondanks de frustratie was het ook weer heel leuk om op speurtocht te gaan. Iedere keer weer een andere route naar huis nemen zou je toch eigenlijk veel vaker moeten doen!!

Wel wil ik even een fotootje laten zien:



Zie je dat!? 
Dit zijn dan maar garage's maar gaat dus gewoon ook van 31 naar 33! En waar is nummer 32?????



De volgende 3x3 gaat heten 'bij de tijd'






8 opmerkingen:

  1. Oh... en dan ben ik natuurlijk nieuwsgierig welke voordeur van jullie is, of zit 'ie er niet bij? ik gok op rechtsboven, met de kabouters erboven!
    Ik vind het erg leuk bedacht, zou het zelf niet goed durven, inderdaad om wat je zegt: boze mensen die je achterna komen, hahaha. Lefgozer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je houd jezelf wel bezig met je project. Ik ben toch nieuwsgierig wat er met de foto's gaat gebeuren. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt er uiteindelijk een film van maken bijvoorbeeld. groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Die Merula!
    Ik zie je helemaal gaan met je camera in de aanslag... Leuk !!
    Ben benieuwd naar je volgende 3x3 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is garage nr.32 niet gewoon aan de overkant?

    Leuk idee, wonen jullie zelf ook op een nr.32?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha hoe krijg je het weer verzonnen!
    Grappig nr. 32 en leuk al die verschillende voordeuren.
    Succes met je volgende opdracht!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om al die verschillende voordeuren te zien.
    Moet wel zeggen dat ze een beetje saai zijn.
    Helemaal geen mooie bloemen /struiken rond om de deur.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)