woensdag 7 september 2011

3x3 'zo zijn ze het liefst....'


Nou nummer 2 van de serie 3x3 is ook al weer klaar!

De afgelopen 9 dagen iedere avond een kiekje geschoten van Siem die ligt te slapen. En tja zo is dit kleine peuter-monster toch eigenlijk het aller aller aller liefst :)
Helemaal uitgeput van een dag vol met spelen, lekker in bed weer uitrusten om er natuurlijk de volgende dag weer flink tegenaan te kunnen.

(sorry kerel dat je iedere avond die flitser in je gezicht kreeg....)


Aan de volgende 3x3 ben ik ook alweer bezig (tis een beetje verslavend geloof ik). Dit maal 3x3'en huisnummer met 2 en 3'


10 opmerkingen:

  1. Oh oh wat een super lieve reeks!
    Ik vind mijn meiden ook nog steeds
    zo zoet als ze slapen.
    Ik snuffel altijd even aan ze!.
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige foto's van slapende Siem!
    Siem....zo heet de pasgeboren zoon van mijn collega ook ik ga daar nog een kaart voor maken.
    Leuk met die knuffelhaas en die slaapkrulletjes!
    Schitterende reportage ook leuk voor later!
    Die van mij zijn helaas al groot, ik mis het snuffelen, zoals mireille dat zo mooi vertelt, want dat deed ik ook toen ze klein waren.
    Dank voor je leuke reaktie op mijn blog.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto`s zo bij elkaar. Een moment die je niet vaak vast legt maar daarom alleen maar leuker om `s avonds al sluipend zijn kamertje op te gaan voor een prachtige foto. Ben benieuwd naar de volgende plaatsjes.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie lief als ie slaapt. Je idee is leuk. Wat ga je doen met alle foto's ?
    Digitaal opslaan ? collage maken ? Ik keek nog even naar je kaartenrek.
    Wat een superrek ! Ook ontving ik je leuke post maar daar over meer een andere keer. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, wat super :-) Geeft mij ook inspiratie! Mag je idee wel kopieren hoop ik? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo Wat schattig! Wat is het toch een lieverd he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieffff!! helemaal k.o. en steeds een andere houding (deed 'ie extra voor jou en jij maar denken dat hij sliep :-)
    Ben benieuwd naar je huisnummers! Bedenk je zelf de thema's steeds?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lief..... die natte krulletjes, herkenbaar, heeft mijn jongste dochter ook altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal waar !!!groetjes Sheila

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)