vrijdag 23 september 2011

achter de schermen.....

achter de schermen wordt er ook hard gewerkt! Dus maar eens even een up-date van dit alles.......

1. de 'vintage' traveling envelop van RR is hier afgelopen week in de bus gevallen klikkerdeklik hier voor info en foto's. Ik was blij verrast met alle leuke oude dingetjes erin en na het rondsnuffelen heb ik er wat leuke dingen uitgehaald. Ook natuurlijk weer leuke dingen er terug in gedaan en weer op de post gedaan naar de volgende deelnemer. Ik ben dol op van die kleine frummeltjes en rommeltjes, oude papiertjes en plaatjes!





2. Ook van Round Robin (zie vorige klikkerdeklik linkje) het mini notebook project. Hier wordt ook met vlagen hard aan gewerkt. Soms even geen inspiratie en soms vliegt het er allemaal uit! De woonkamer beneden ligt vol met al mijn dozen/blikken/bakjes/boekjes/papiertjes en andere benodigdheden voor het maken van dit boekje voor juffrouw X.
Een klein sneakje:

3. wel handig is dat ik dan ook meteen bezig ben met mijn MYLS away boekje van Linda en Yvon. Ook een soort van RR en daarbij dus een goed excuus om al diezelfde rommeltjes beneden te hebben staan (want ik heb het voor twee dingen nodig). Dit boekje gaat 1 oktober op weg naar de volgende deelnemer. 
Hierbij ook een sneakje:



4. nou ben ik ook nog van de week 'getagd' door Lien.  En daar hoort dan weer dit plaatje bij:
 

Het is dan de bedoeling dat je 10 weetjes van jezelf deelt op je blog. Vervolgens mag je weer iemand anders tikken of 'taggen'
(en dan wil ik Linda en Yvon eigenlijk wel taggen, die vinden dat vast heel leuk! ; )

5. en het fijne is, is dat ik dus nu al bij weetje nummer 5 ben aangekomen! gna gna.....

6. weetje nummer 6 over mij is, dat ik het liefst altijd sneakers zou willen dragen, maar me wel afvraag tot op welke leeftijd dat eigenlijk kan.......

7. dat ik na mijn opleiding docent beeldende vakken nu werk als preventie assistente bij een tandarts praktijk.... (en dat het nog goed bevalt ook)

8. dat ik het fijn vind om de hele dag muziek aan te hebben en lekker mee te zingen.

9. dat ik regelmatig gekochte spulletjes het huis in moet sneaken zodat man het niet ziet...... ik hou gewoon van frutjes en frummeltjes, maar het huis begint een beetje vol te raken.

10. weetje nummer 10 is dat we waarschijnlijk volgend jaar een kerkuiltje krijgen! en dat ik dat heeeel leuk vind!



zo dit was het.
einde bericht.


4 opmerkingen:

  1. Dat is nou eens een gezellig berichtje zo op de zaterdagochtend! :)
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, punt 6 is heel herkenbaar! Maar vraag me ook regelmatig af: uhhh, kan dit nog wel? zeker als ik in gesprek ben met vrouwen die op-en-top-vrouwelijk uitzien met hakjes enzo. Dat is dus niet aan mij besteed.
    Wat leuk dat je plezier in je job hebt, daar gaat het toch om? maar dus wel een creatieve achtergrond, verbaast me helemaal niks!
    En je boekjes beloven veel goeds!! Ziet er leuk uit.
    Fijn weekend!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een leuke blog. Je hebt het er maar druk mee met al je boekjes knutselen, het is dan fijn om alle benodigdheden bij de hand te hebben. Bedankt voor het doorgeven van de tag, vind ik idd super leuk. Moet nu maar eens bedenken wat ik over mezelf ga opschrijven.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weetje 9!!! haaa zo herkenbaar, gezellig hier, ik ga je volgen!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)