vrijdag 30 september 2011

Deze week zag ik (nombre de douze)


'deze week zag ik' bij toeval, dat toen ik het brood en de fles ketchup opzij zetten, ik allemaal groene dingen in m'n karretje had.......
oei en meteen begonnen er weer allemaal creatieve ideeen op te borrelen over kleur-verzamel-projectjes enzo. Ik zag mezelf al de hele middag in de supermarkt rondstruinen op zoek naar alleen maar rode spullen, of misschien zelfs wel alleen maar blauwe. Alle gangen zorgvuldig afspeuren op zoek naar het juiste product. Alles even in het karretje verzamelen en vervolgens weer terug leggen.... want wat heb je nou alleen maar aan citroenen, ballerina schoonmaakdoekjes, bananen, potjes appelmoes en mais, joppiesaus, kaas en gele vla?

21 opmerkingen:

  1. Haha..
    leuk idee weer!
    Lekker gezond zo'n groene kar!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!
    Lekkere dingen ook nog! :)
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik zou je wel eens willen zien in de supermarkt! Het begint nu wel op te vallen he, Pinokkio's fotograferen, huisnummers, winkelkarretjes.. straks zeggen de mensen: daar heb je die vrouw weer die alles vastlegt :-) haha!
    De inhoud van je karretje is wel heel gezond!! (herkenbaar, behalve als manlief meegaat, dan komen alle ongezonde dingen vol e-stoffen erbij)
    Fijn weekend!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Shop by colour - I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha..grappig...allemaal "groene" dingen in je karretje..

    Zou wel een projekt zijn zeg...shoppen op kleur..pffft..dan ben je wel even bezig hihi..

    En o ja..voor de volgende "groene" boodschappenronde...ik zou broccoli nemen ipv bloemkool :p

    Fijn weekend!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een heel leuk idee, shoppen op kleur, maar dat hoeft toch niet alleen in de supermarkt lijkt mij ook leuk in de hema of ikea ofzo, al is het alleen maar voor de leuke foto's... Prettig weekend! ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi Wat leuk weer Merula!!
    Fijn weekend! Maar dat zal wel lukken met dit heerlijke weer, veel plezier morgen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien eerst beginnen met de boekenkast op kleur sorteren?

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zou wel een uitdaging zijn om menuutjes te bedenken op kleur. Alleen nodigt het vaak niet zo uit om gegeten te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, Groen Gedoe in een winkelkarretje.
    Daar mag ik graag naar kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee, ik zeg: Doen :o)
    Ziet er trouwens goed uit, de inhoud van je karretje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @jellina: Volgens mij heeft MArije VOgelzang van PROEF zoiets wel eens gedaan (na wat surfen gevonden, alleen was het een begrafenismaal... http://www.marijevogelzang.nl/studio/eating_experiences/Pages/white_funeral_meal.html)

    Mooie foto Merula! Ik zal de volgende keer bij de AH kijken of ik het Natural Color System op mijn kar los kan laten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaaaaaaaaaaaf!! En wat geweldig dat jij daar tijdens het shoppen oog voor hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig dat je oog dan ineens op z'n detail kan vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Best interrestant. Om bijvoorbeeld een groene maaltijd te maken of een rode of een gele. verdeel over 3 bordjes en je hebt een stoplichtmaaltijd. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. :-) hihihi leuk wel eten op kleur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig plan! dat bloggen is volgens mij heel goed voor het creatieve breindeel :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zouden ze je voor gek verklaren ? hihi wel humor hoor, alles op kleur kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)