vrijdag 9 september 2011

Deze week zag ik (Nummer neun)

 'deze week zag ik' toen ik thuis kwam van m'n werk dat man & zoon allemaal herfst-dingetjes hadden verzameld


en ook hadden gespeeld met de lego (ja natuurlijk)...... Ze hadden een papier-ribbelaar gemaakt, "the ribbelator" genaamd. Papiertje erin, draai draai draai draai en voila een geribbeld papiertje!


en waren ook nog even naar de stad geweest en hebben daar koffie en appelsap gedronken. En wat lekkers voor in bad gekocht (voor mij natuurlijk!!)


Niet slecht toch!?



19 opmerkingen:

  1. oooh Sabon! En wat zijn de herfst-dingetjes mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker niet slecht, jij boft maar met je mannen! 3 x raden waar jij was die dag... huisnummers fotograferen :-)??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3x fijn, ik ga voorstellen hier ook een 'ribbelator' te fabriceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ze hadden het leuk gehad dus én ze hadden eraan gedacht om jou te verwennen! Wat blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou toch een beetje missen levert lekkere kadootjes op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, daar heb je nog es wat aan, een ribbelator. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal niet slecht! We hoeven je bijna geen fijn weekend meer te wensen ;-)))) Ik doe het toch hoor! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heul nie verkeerd!
    En inderdaad zo lief dat ze ook aan jou hadden gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En al hebben we nog geen zin in de herfst, met van die mooie vondsten mag 't al wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je staat voor de kerst-swap van 2012 bovenaan de lijst :-)
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige dag dus. Mooi weekend gewenst. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij hebben je mannen een gezellige dag gehad.
    Wat ik erg leuk vind om te lezen is dat ze naar de stad zijn geweest om iets te drinken.
    Is meestal niet echt een mannen activiteit.


    Antwoord op je vraag over de worstjes spaghetti: Nee de worstjes waren niet slap maar dat komt denk ik door dat ik kort-kokende spaghetti heb gekozen.

    Groetjes,
    Dieuwertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh heerlijk zeg een papierribbelmachiene maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk al die herfstdingetjes!
    Gezellig dat vader en zoon zulke leuke dingen doen saampjes!
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh dat wil ik ook, thuiskomen en de lego uitgepakt zien!
    Het zal nog wel even duren zoals je kunt afleiden uit mijn late DWZI-berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)