dinsdag 20 september 2011

give away!!!!!

Ja hoor TADAAAAAAAAA! 
Mijn eerste give away, want het is tijd om wat te vieren!

19 juni plaatste ik mijn aller eerste berichtje na een tijd lang te overwegen of ik nou wel of niet m'n eigen blog zou gaan beginnen. Ik was een beetje bang dat ik dan heel enthousiast zou beginnen en dat na een paar weken de lol wel weer een beetje over zou zijn. Maar niets is minder waar! Vanaf dag 1 zeer verslaafd en nu 3 maanden later nog steeds en al 53 volgers verder! Heerlijk al die mensen hier die allemaal lieve/grappige en zeker ook inspirerende berichtjes plaatsen. Ik heb inmiddels ook al een heel lijstje met dingen die ik nog wil gaan maken en uitproberen. Maar goed, dit berichtje ging over de give away en ik zal eens even een fotootje plaatsen van wat ik gefabriceerd heb:



Het is een decoratieve ophang slinger (of hoe je het noemen wil). Hij is ruim 1 meter lang en met wit gespoten plastic dieren (sorry zoontje je krijgt nieuwe....), gezellige kraaltjes en frummeltjes enzo.






Als je mee wilt doen aan deze give away moet je gewoon even een berichtje plaatsen hieronder (en het is natuurlijk leuk als je volger wordt, linkje en foto plaatst enzo, maar hoeft niet hoor!)
13 oktober zal ik de winnaar bekend maken.

35 opmerkingen:

  1. Oh, wat issie schattig! Ik doe graag mee met jouw eerste giveaway en hoop dat je nog lang verslaafd blijft, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m gaaf!
    Zie m al helemaal hangen hier.
    Ik doe graag mee dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke slinger :-) Ik doe graag mee met je give-away.
    En gezellig blijven bloggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi! ik doe graag mee! psssst bij de action zag ik weer allemaal plastic dieren, kun je het weer goedmaken met zoonlief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave give away! Doe graag mee! en ook heel voorstelbaar dat je binnen zo'n korte tijd al zoveel volgers hebt, je hebt gewoon een leuk blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away...
    Ik doe natuurlijk mee, zal een linkje op mijn blog plaatsen! Mijn boekje komt ook al bijna jou kant op... Joehoeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa... ik doe mee! Een originele Merula-productie dat is een wanna-have! Erg grappig dat je de beestjes van Siem gestolen hebt, heel herkenbaar hier. Ik ben de magazines van dochterlief aan het verknippen voor mijn RRboekje, haha. Stelletje ontaarde moeders!
    Ik zal een linkje plaatsen.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey wat een leuke giveaway heb je! :)
    Ik doe graag mee & ik ga je volgen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend gaaf gemaakt, super!!!! Ik doe graag mee en ga een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke freubel-slinger, ik doe mee hoor, alleen wel een beetje zielig voor je zoontje dat je zijn speledingetjes hiervoor gebruikt hebt...De creativiteit van moeders gaat soms erg ver hahaha, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee en volg je via Bloglovin'! Ik ben denk ik verliefd op de olifant en het babietje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hé das een schatje zeg, echt leuk! En wat een idee om gewoon die beesten wit te spuiten, zal de tip eens meenemen! Enne wil hem graag winnen hoor! Dus doe graag een gokkie mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave slinger en ik doe graag mee-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,
    Wat een herkenbaar verhaal.
    Ik ben ook nog niet zo lang geleden en twijfelde over wel of niet een blog, maar vind het nu ook helemaal geweldig.
    Ik heb alleen nog niet zo veel volgers.. maarja wat niet is kan nog komen;)
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met de give away
    Groetjes linsiedepinsie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh hij is harstikke leuk, beetje laat ben ik maar ik doe ook nog lekker mee hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik doe graag mee! Mijn kinderen zijn helemaal gek op dieren :) Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke giveaway!! Ik doe mee hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een originele slinger. Kun je die niet aan het plafond hangen met een belletje onderaan. Als je dan snachts naar de wc gaat loop je er tegen aan. Dat heb ik ook maar dan met vogels en olifanten. ga zo door merula leuk!! Ellen van de boerderie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is erg leuk geworden! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige hanger! super idee om de beesten in 1 kleur te spuiten! Ik doe graag mee met je give away, en ik plaats natuurlijk een link op m'n blog!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met toeval kwam ik terecht op je mooie blog. Natuurlijk waag ik een gokje op deze gave give away! Ik ben zojuist volger geworden en ik zet natuurlijk ook even een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Merula!
    Neem mij maar even niet mee in de loting voor je give-away, ik heb er deze week al 3 gewonnen en wil anderen ook graag de kans geven!
    Anders durf ik me hier niet meer te vertonen, haha. Maar ik vind je slinger wel heel erg leuk!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow wat ziet dat er leuk uit,
    ik doe dan ook graag mee met je give away,

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet de slinger er leuk uit! Grappig idee om de beestje wit te verven!
    Ik doe graag mee met je Give away, ik ga je volgen!
    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe ook mee, vindt hem errug leuk!
    Heb al een mooi plaatsje bedacht; naast mijn voordeur heb ik een heeeel smal lang raam.....(haha)
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. net volger geworden..zie ik ook nog een geweldige slinger voorbij komen...ik doe graag mee!

    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow!
    please enter my name

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou die is top!! Ik doe graag mee...zal je linken en natuurlijk ga ik je volgen!
    H gr cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope all the best
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke blog en een leuje give-away. ik doe graag mee en je hebt er een nieuwe volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En op de valreep; JA, ik wil! meedoen dan he?!..

    Z'on vrolijke slinger in huis vrolijkt de boel tenminste een beetje op, nu het buiten zo regent..

    Fijne avond nog
    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Merula,
    Zie tot mijn verbazing geen reactie van mij er tussen staan. Zit al vol spanning te wachten op de uitslag. Dacht toch dat ik mezelf had ingeschreven voor deze leuke Give Away. Dan nu nog maar een keer voor de zekerheid. Ik blijf nog even door duimen hihi.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik dacht ook dat ik al een reatie had achtergelaten.. niet dus, dus bij deze maak ik heel super graag kans op deze mooie slinger!
    My fingers are crossed...
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)