zondag 25 september 2011

okee dan.... nog even terug komen op dit berichtje met het herfst filmpje van afgelopen DWZI. Het was dit weekend inderdaad prachtig weer! Daarom besloten om ook maar even op de valreep een zomers-wandeling-filmpje te maken.

video


Dit is een super mooi veldje waar al jaren geleden een of ander pand gesloopt is. Het is recht tegen over de grote supermarkt bij ons om de hoek. Er gebeurd dus al een paar jaar niets op deze plek en leuk is om te zien wat er dan allemaal voor super mooie bloemen gaan groeien! Paars, rood, geel en groen. Het was me al weken opgevallen en was ook al van plan om er een keer wat blommekes te gaan plukken. Maar...... het is echt pal tegenover de supermarkt en heb er zo'n hekel aan dat je dan zo wordt aangegaapt door al die boodschappende mensen. Maar okee. Gister had ik dus een missie en dan kan het wel..... 
'S middags was ik met Siem even naar de stad gegaan en zo als hij dan wel vaker doet, valt hij als we bijna thuis zijn in slaap in de buggy. Dus nog maar even een extra rondje wandelen en dan maar even naar het bloemenveldje. De meest ideale dag en tijd (zaterdag middag). ahum. Slapend kind tussen de bloemen geparkeerd en zelf filmpje gemaakt. Als je goed luistert op het einde hoor je zelfs nog de glasbak kletteren tussen alle voorbij komende auto's. 
Ik had niet echt een zomerse outfit aan en had natuurlijk eigenlijk even de laarzen uit moeten doen en op blote voeten rond moeten lopen....
Naderhand ook nog wat bloemen geplukt voor het laatste zomer gevoel thuis en vooral niet gelet op alle mensen met overvolle boodschappentassen en zaterdag-stress.


7 opmerkingen:

  1. Heerlijk om nog even die zonnestralen mee te pikken, wat een fijn weekend! Heb even al je berichtjes terug gelezen, heb een drukke week gehad! Je MYLS away boekje is Leuk !!!! Ben heel benieuwd naar de rest... En ik zal natuurlijk op mij blog een stukje plaatsen over mij (Getagd door jou!) Fijne zondagavond nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto, die met de bloemen! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jah ik vind die onderste foto ook erg mooi :-)
    heerlijk zomers herfstwer, wij hebben er ook zo van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Zo wil ik de zomer ook nog wel even vasthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi ik hoor alle praat al die er over gaat komen: jeetje was daar een of ander raar mens een beetje haar voeten aan het filmen en een kind zomaar tussen het gras gezet hahaha, was weer een attractie op zich, maar goed, jij heb tenminste weer iets leuks om te laten zien, prachtig inderdaad die blommekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Merula,

    Het waren zeer zeker PRACHTIGE dagen die we hebben gehad!!!
    En zo'n gezellige, zomerse wandeling zit er altijd in...HIHI!

    Liefs Zjanne,
    Van Sweet Zjaantje.

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)