donderdag 27 oktober 2011

Deze week zag ik (número dieciséis)

28 opmerkingen:

  1. WOW!! Wat een prestatie, dat is inderdaad wel een leuke jurk waard!
    Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar gekregen hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is een prestatie! Dan heb je wel een King Louie jurk verdiend, ja!! Shop ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooow, goed zeg!! Ik heb nog een paar kilo's te gaan (zit nu op de helft) maar dan wil ik ook wel zo'n mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Wat goed van je! Dat is een gemiddeld kindje van 3 jaar er af!!!
    Petje af hoor! Veel plezier met jurkje shoppen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw, dat is wel 64 pakjes boter !
    Knap hoor. Laat je volgende week je nieuwe jurk zien?

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw wat ontzettend knap!
    Dat verdient idd een bloemetjesjurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat goed zeg, heerlijk 16 kilo eraf! Maarre mag ik je even overtroeven? Bij mij al 22! Maar goed ik ben dan nog niet zo'n lichtgewocht als jij , daar kan ik alleen nog maar over dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. En ja je mag jezelf inderdaad even verwennen. Ik vind het heel erg knap. We wachten met spanning op de foto
    . groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig! En mooi getekend die jurk,al zegt king louie mij niks...
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed zeg!! Jij verdient echt een king louie jurk :-) (ik heb twee King Louie rokken and I looooove them)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nee 22 kg is pas het begin, zit eerder te denken aan ruim 50 kilo! En ik weet dat het me nog gaat lukken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel knap, dan is het maar goed dat je rokje verstelbaar is, haha!!
    Suc6 met je nieuwe jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Merula, ik doe het je niet na! Wat een doorzettingsvermogen! You can do anything!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee Lieve Merula, WAUW je hebt het echt gehaald wat heerlijk en zo snel ook, en ik ben zoooo benieuwd naar de mooie jurk, een heel metamorfose en zo knap van je......heb veel bewondering voor je!
    kus bianca xxx tot woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Applaus!
    Daarmee verdien je zeker zo'n mooie jurk.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Supergoed, is wel een mooie jurk shoppen waard! Maar... Komt er ook een foto? Ben nl wel heel benieuwd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Good for you!1 ik heb het in het voorjaar aangepakt en probeer het nu goed en slank vol te houden...Goed gedaan!! Dat is een mooie king louis waard!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waw-jij bent goed bezig geweest-16 kilo. Weet je wel hoeveel vlees dat is op een weegschaal. Super knap-jij bent ready voor King L. Geniet ervan en van een mooi weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. knap zeg! enne wil wel n foto van je nieuwe jurkje!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een knap staaltje werk heb je geleverd. Moet veel van je gevraagd hebben. Nu lekker shoppen!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)