donderdag 20 oktober 2011

Deze week zag ik (nummer femten)

'Deze week zag ik' NIETS..


...... op de fiets, als ik naar links of rechts keek, door die enorme capuchon van die hele lekkere dikke winterjas. Je kijkt dan alleen maar tegen die binnenkant van de capuchon aan.....
(daar moeten ze echt eens een keer iets op bedenken)


'Deze week zag ik' = iedere vrijdag een tekening, foto, knipsel, gedichtje, tekstje of verhaaltje over wat je deze week zag.
Klik op logo in linker side-bar voor alle andere deelnemers.
Fijn weekend allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Doorzichtige plastic raampjes aan weerskanten?
    Fiji weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan een doorzichtige capuchon voor je tekenen met eraan vast een warme sjaal,die je opzet als het regent,haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon het koordje goed strak aantrekken ;-) Of een muts ipv capuchon?

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja he, helaas weer tijd voor een winterjas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel lekker warm, maar inderdaad heel vervelend. Misschien van die doorzichtige plastic stukken erin naaien? ;-)

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)