donderdag 13 oktober 2011

en de winnaar is......

Zo 31 balletjes in het lotto-bingo-ding (1 deelnemer had zich teruggetrokken omdat ze al zooooo veel had gewonnen ; )


draai draai.......


en de winnaar is nummer 3!


en de derde reactie was van Sigrid (bloem )
Hoera! Je bent de winnaar van mijn give away. 

Stuur je even je adres naar merula@home.nl


Verder iedereen bedankt voor het meedoen! ook leuk dat "anonieme" lezers mee hebben gedaan en zelfs ook twee mensen uit Servie (geen idee hoe ze hier terecht kwamen...)
En oja, Iris bedankt voor het lenen van je bingo-lotto-spel. Ik ben er heel zuinig op geweest en ben geen balletjes kwijt geraakt!

Dank u dank u.

8 opmerkingen:

  1. leuke manier! Bloem proficiat en jij bedankt voor de verloting! EN ja je weet af en toe niet waar de mensen allemaal vandaan komen, wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk :-)
    Ik ga je een mailtje sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Sigrid!
    Ooh ja, je rok is vandaag met de pakketpost gegaan!!
    Het was gisteren net zulk weer als woendag, geen weer dus hahah.
    Morgen kan je hem verwachten, dan heb je hem zowiezo voor het weekend!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaar!
    Leuk, ik heb ook nog zo'n lotto-bingospel, komt altijd wel weer eens van pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor de winnaar. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat een leuk idee, om de winnaar met een bingoding te 'draaien'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi wat een originele manier om de loting te trekken. Vraag mezelf soms ook wel eens af hoe buitenlandse mensen mijn blog toch willen volgen. Dan is het echt plaatjes kijken :)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)