zaterdag 29 oktober 2011

jeetje.....

 


jeetje....... ben toch wel een beetje overdonderd en erg verlegen geworden van alle lieve berichtjes op mijn vorige post! Bedankt voor al jullie lieve reacties, bloos bloos......
Het blijft toch voor veel mensen een groot probleem om te kiezen voor wat goed voor je is en wat heel erg lekker is (het kan natuurlijk ook heel goed samen gaan!)



Sowieso waardeer ik de berichtjes die jullie schrijven altijd heel erg! Thanx hiervoor.

Zo, en voordat we dan bijna misschien wel een beetje emotioneel worden hier, even wat mooie foto's van gisteren van het prachtige weer buiten! Super zon en de meest geweldige wolkjes. 
(de tekening hierboven is ergens van internet afgehaald hoor! foto's van mij en geliefde iphone)




 

5 opmerkingen:

  1. De complimenten zijn 100% verdiend! Ik vind het echt heel erg knap en benoem je bij deze tot het levende voorbeeld van "dat het echt kan"! :) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-)
    En wat een mooie wolkenfoto's, om bij weg te dromen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het vorige berichtje niet gezien, dus bij deze een gigantisch compliment, wat goed van je!

    En als we dan toch bezig zijn, ook een dikke duim omhoog voor je foto's, ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Complimentjes heb je verdiend hoor!
    En je foto's zijn super. waar zouden we zijn zonder phone??? Leuk weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou je schiet wel van het ene naar het andere hihi, maar wat een prachtige foto's zeg, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)