vrijdag 7 oktober 2011

bloemen en blij



Tussen de regenbuien door, vandaag toch nog een dappere poging gewaagd om voor de laatste keer dit jaar bloemen te gaan plukken in de pluktuin van de langendam. * tip* *tip* Er was natuurlijk veel minder te plukken dan een paar maanden geleden, maar toch weer met een gezellig bosje blommekes blij naar huis hoor!
En de zon heeft ook nog geschenen.

Ook nog even geschommeld tussen het gepluk door. 
En er waren puppy's......
Iedereen (= ik en peuter) blij dus.



(Siem z'n regenlaarzen lagen naast de trampoline....)

15 opmerkingen:

  1. ik vind het knap dat je nog een droog momentje heb kunnen vinden om een bossie bloemen te kunnen plukken bij de langendam, het heeft de hele dag gegoten of het moeten plaatselijke buien zijn geweest want woon er niet al te ver vandaan! En wat een leuke foto's zeg, ze zien er zo stralend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen zeg! En wat een bof zeg, hier volgde de ene regenbui de andere op....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto's!! Lief koppie heeft dat peutertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Leuk dat je op mijn blog bent geweest, en nog leuker dat je volger bent geworden!
    Ik vind het erg leuk om mensen blij te maken, vooral lieve mensen, ik zie dat jij ook nog nooit hebt geswapped.. klopt dat? erg mooie foto's van je bloemetjes, en dat schattige peutertje, is dat jouw kindje?
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hee! En van die foto's wordt ik blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op wilde bloemen, fleurige foto's en wat een lief stoer mannetje in z'n spijkerpak. Heb trouwens ook met veel plezier jouw opgedane kennis gelezen over de woordverificatie woorden. Geweldig! Have a nice weekend! xx Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's van je plukbloemetjes daar word je vrolijk van! En die foto's van Siem zo apart genomen mooi hoor leuke herinnering voor later.
    Bedankt voor je reaktie op mijn blog altijd gezellig!
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke, bijna-zomerse post! Leuk, je maakt ook mooie foto's! Bewerk je ze in Photoshop? Ik moet me daar eens in gaan verdiepen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vroeger toen ik nog op bloemschikken zat, gingen we ieder jaar daarnaar toe en krgen we een avondje uitleg, was altijd erg leuk!
    En blijkbaar heb je inderdaad geluk gehad met het weer, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk zo'n pluktuin! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's. Er zouden echt meer pluktuinen moeten zijn, net zo belangrijk als kinderboerderijen. Oh, ik hou van blije kindjes op schommels, helemaal als ze sokken aan hebben, heb ik namelijk een zwak voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige bloemen!! En heerlijk zo'n genietend manneke op een schommel ... vind zelf schommelen nog steeds leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie bloemen!
    En die Siem, wat is ie al groot!!
    Ben al even bezig met alle berichtjes terug te lezen, wat een werk! Hihi
    Nu even pauze, Grey's Anatomy !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's! Mooi vormgegeven ook...

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)