donderdag 24 november 2011

Deze week zag ik (numer dziewiętnaście)19

Deze week zag ik:


ehm....huisjes, sneeuw, lampjes, kerstbomen, 
piepkleine mensen, een draaimolen, kinderen 
die sneeuwballen aan het gooien waren, een sneeuwpop, 
nog meer lampjes, besneeuwde bergtoppen, 
een romantisch stelletje samen schaatsen, 
een speelgoedfabriek, een trein, bordjes 
met 'niet aankomen', een kraampje met warme 
chocomel, een ijsbeer in een slee met wat 
honden ervoor, bewegende nephondjes, nog 
meer lampjes (ook in heel veel kleurtjes), 
een paar rendieren en een groepje mensen kastanjes roosteren.

Tja en dat is natuurlijk nog maar een gedeelte van alles van de nieuwe "kerstshow" van het tuincentrum.....
Ongelofelijk fout, maar stiekem ook wel weer heerlijk rondkijken naar al die bewegende dingetjes en verlichte huisjes.

Ik ben dol op kerstmis en alle kerstversieringen.
Sinterklaas is natuurlijk ook leuk, maar de kerstversieringen zijn toch echt wel veel mooier!!




Kijk wat andere deze week zagen! 
klik hier

Vanaf december kunnen alle deelnemers zich via mijn blog aanmelden, dan neem ik de 'deze week zag ik' over van Daan en Roos.

Wil je ook laten zien, tekenen, fotograferen, opschrijven, ...... , wat je deze week zag? 
Fijn meedoen dan!

En oja, kijk ook even hier
Hier kun je Roos, haar man en hun kindjes een handje helpen in hun strijd die ze dagelijks moeten leveren......


9 opmerkingen:

  1. oh dit vind ik ook zo leuk om te zien en zet heir bij de kerstboom ook altijd de hele mikmak neer. Kost een hoop tijd maar blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal kitsch zo'n kerstdorp, maar ik heb er ook een thuis. En ik kan niet wachten met opzetten :-)

    Blog van Roos kwam ik eergisteren al op terecht, pfoeh, heftig hoor, ik denk er steeds aan...

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mooi hoor maar hier willen we pas aan kerst denken als sinterklaas en de napret geweest zijn.
    Leuk dat je DWZI overneemt, zal niet iedere week lukken maar zet me maar vast op het lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou er helemaal niet van, maar mijn dochter vind het prachtig! Zodra ze het ergens spot krijg ik er met geen mogelijkheid meer mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stiekem vind ik dat soort kitsch ook heel leuk, kan me voorstellen dat je er toch een beetje van genoten hebt ;)
    Enne, ik wil ook graag op je DWZI-lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beter fout dan stout. Geniet ervan. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, gelukkig ben ik niet de enige die sociaal-wenselijk dit soort kitch "fout" vind maar ondertussen er stiekem van geniet!
    Tof dat je DWZI gaat beheren! Hoe gaat dat aanmelden dan? Of gewoon via een berichtje op jouw DWZI, net zo makkelijk!
    Fijn weekend, geniet van de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik beken: ik vind het ook wel erg leuk om doorheen te lopen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk, we gaan er een uitje van maken: kerstkitsch in het tuincentrum bekijken!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)