zaterdag 12 november 2011

hij komt.....


(ik heb me altijd al afgevraagd wat Sinterklaas in de efteling doet, maar hij staat er toch echt, bij het fonteintje op het plein bij droomvlucht en villa volta)
Een paar weken geleden waren we er nog en toen scheen de zon zo mooi op z'n mijter.
Vandaag gaan we de intocht van deze goede vriend gezellig op t.v. kijken met pepernoten en warme choco.

Het huis is ook al een beetje sinterklaas-versierd. Deze snoepzak-slinger zag ik bij fieve




super leuk toch!? En erg goed te doen voor mij en de naaimachine...












Dank je wel Fieve voor het idee!

15 opmerkingen:

  1. Dit is het eerste jaar dat zoon 'echt' het geheim weet van Sinterklaas. Toch is ie al weer helemaal in de ban van zijn intocht en kan niet wachten om z'n schoen te mogen zetten. Ik hoop dat ie het geheim kan bewaren in zijn enthousiasme. Een paar vriendjes weten het nog niet (of doen alsof ;-)). Het worden weer spannende tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave snoepslinger-wij hebben deze slinger ook op het kinderdagverblijf-elk thema of seizoen kun je de inhoud veranderen en da's super. Geniet van een leuke intocht-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slinger Merula! Nu zorgen dat de zakjes goed gevuld blijven, zal niet meevallen, haha.
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof idee, ben alleen bang dat zo'n slinger geen lang leven gegeven is ;-) geniet ervan & vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zou het misschien daarom het sint nicolaas plein heten in de efteling hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk, die intocht! Ik word er altijd een beetje sentimenteel van :') En dan heb ik nog niet eens kinderen, dat wordt helemaal tranen met tuiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. we hebben een abbonnement op de Efteling en ben er zo'n beetje grootgebracht hihi
    Maar de rijles ging prima ze hoefde alleen maar te sturen hihi en ja denk dat de kids van tegenwoordig veel verder zijn dan wij vroeger(alhoewel jij bent een stukkie jonger zie ik nu) ik speelde toen nog met poppen haha ik liet barbie wel in auto's rondrijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben er vanmiddag nog geweest en heb er even op gelet maar het heet dus st nicolaas plaetz, dus ik wist niet helemaal alles hihi, hier een plaatje:

    http://94.100.121.175/986550001-986600000/986554501-986554600/986554501_4_fXoQ.jpeg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee die slinger!! ziet er super gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi idee, wat leuk dat je 'DWZI' gaat tekenen. Kom ik vaker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super idee, zo'n snoepzakslinger! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben al zo vaak in de Efteling geweest en ben Sinterklaas daar nog nooit tegen moeten komen. Zou dit betekenen dat mijn kinderlijke oplettendheid nu toch echt achter me ligt? Ach, nu ik het weet, kom ik hem de volgende keer vast wel tegen. En welkom op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owwww graag gedaan!!!!
    En jij bedankt voor het leuke berichtje plaatsen!!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)