zaterdag 19 november 2011

pinda slinger


Bedankt voor alle beterschapjes, maar Siem was niet zo heel ernstig ziek hoor. Gewoon even een lekker dagje op de bank vertroeteld worden, fijn toch!?
Het gewone leven gaat inmiddels alweer gewoon verder.....

En dit vind ik altijd zo'n heerlijke 'het is buiten koud-binnen freubelactiviteit'. Gezellig met Siem pinda's aan een draadje rijgen voor de vogeltjes buiten. 
Opperste concentratie om met zo'n grote naald het uiteinde van zo'n klein gaatje te vinden 
(en dat met van die lekkere dikke peutervingertjes!)











En zo'n pindaslinger ziet er altijd zo gezellig uit in de tuin!
Nu maar hopen dat er snel wat vogeltjes op af komen, zodat ons harde werken beloond word! 




5 opmerkingen:

  1. gelukkig viel het mee met het ziek zijn, zag je vorige logje nu pas! En heerlijk werkje hé zo'n slinger maken, deed ik vroeger ook regelmatig met de kids. En ja ben ook benieuwd hoe lang mijn haakwerk obsesie blijft hahaha, daarom wilde ik er ook niet teveel geld voor uitgeven! En wie weet zie ik hier binnenkort wel weer wat verschijnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief lief lief die foto's van zo'n ventje met geconcentreerd toetje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's, lief zoontje heb je! En ik blijf zijn naam zo mooi vinden :-)
    Jullie ketting zal goed worden ontvangen in de tuin!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik maak hem ook elk jaar weer voor vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een tof idee zo een zelfgemaakte pindaslinger!
    De foto's zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)