woensdag 21 december 2011

3x3 'lekkere warme handjes'


Ahum deze 3x3 was eigenlijk al een tijdje klaar, maar nog niet 
laten zien......

3x3= 9 dagen achter elkaar heb ik mijn kopje thee gefotografeerd! 
Ik ben niet zo'n koffie drinker, eigenlijk ook niet zo'n enorme thee-muts (vind het zoveel gewacht... water koken waar je op moet wachten.  inschenken en dan weer wachten omdat het te heet is.....) Maar als het koud is buiten (of binnen) is toch niets lekkerder dan je handjes te kunnen vouwen om zo'n lekker warm en lekker ruikend kopje thee! En of dat nu thuis-thee is, cafeetjes thee, thee met speculaasje, wachtkamer-thee of verse muntthee is, dat maakt natuurlijk niet uit! Op dit moment zijn mijn favorieten de 
'chai tea latte tiger spice' (een hele mond vol, maar dat is 
hele lekkere thee bereid met warme melk). En bengal spice 
(kruiden theetje van celestial seasonings). Die ruikt ook verrukkuluk! Expres doosje open laten staan in keuken, mjammie. Verder drink ik het liefst de sterremixjes en jasmijn theetjes. 



12 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer leuk hoor, je weet ons steeds weer te verrassen met je 3 x 3. Ben dol op thee, al is het inderdaad maar om de handjes te warmen :) Ik hoorde gisteren van vriendinnen dat ik echt de peer/karamel thee van Pickwick eens moet proberen, schijnt erg lekker te zijn! Tip?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er vrolijk uit, al die leuke kopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee koffie gaat er bij mij niet in. Wel thee maar niet overdreven, in de winter af en toe dus maar een lekkere chocomelk of anijsmelk. Wat mooi dat je je moeder dit jaar de enveloppen hebt kunnen overhandigen.
    De koekemannetjes zijn schattig en ik weet iemand die je heel blij zou kunnen maken met dit mannetje. ( villakakelbontbycorine.blogspot.com )
    x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk concept. Ben je meteen gaan volgen om te zien wat je volgende 3 x 3 is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben meer een koffiemens, maar jouw thee ziet er heel aantrekkelijk uit. En in die chai tea latte etc en bengal spice krijg ik zelfs ter plekke zin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor die gave blond-beker. Daar kan mooi veel in. Maar die thee met melk lijkt mij ook wat.
    Maar eigenlijk ben ik meer een Nespresso-vrouwtje.
    Alleen voor de lekkere thee ben ik dan nog te porren. Ik wens jou alvast sfeervolle kerstdagen en een liefdevol 2012 samen met je gezin. Maak er wat moois van. xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die laatste beker vind ik ook heel mooi! Ja, die warme handen en geur vind ik misschien wel het fijnste van zo'n thee/koffie drinkmoment. Ik ben op dit moment aan de AH rooibos pink pepper orange thee. Erg lekker! Een fijn weekend voor jullie alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Muntthee is mijn absolute favoriet. Zomers uit eigen tuin...mmmmmm. Verder liever koffie met veel melk.

    Hè hè, gelukt, je zit in mijn dashboard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben van huis uit een koffiedrinker, thee heb ik echt leren drinken sinds de kinderen er zijn! :)
    Hier veel chai, jasmijn & muntthee.
    Leuk dat kopje met je naam & vogeltje!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe kom je er toch steeds wwwer op...leuk hoor deze thee/koude handjes post!
    Ik vond de avondthee van pick wick heerlijk maar helaas veranderen ze daar zo snel de smaakjes en halen ze maar gewoon sommige smaakjes weer uit de handel!
    Gelukkig heb ik ook avondthee bij c 1000 gevonden....heerlijk en niet alleen 's-avonds
    ...schitterende post!
    Fijne avond
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, krijg er dorst van! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmmm, de muntthee is mijn favoriet! Leuk altijd, jouw 3x3!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)