donderdag 1 december 2011

Deze week zag ik (Dnombre de vingt)20


'Deze week zag ik' bij de Appie 12 verschillende 
appels 
(inclusief 1 granaatappel....)

Jeetje, wat een keus. 
Ik besloot van iedere appel eentje mee te nemen 
(het meisje bij de kassa was erg blij, want ze moest 
iedere appel apart invoeren en wegen) 
En ik ga een 'appeltest' doen 
(hierover binnenkort meer).





'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een terugblik op 
afgelopen week. 

Geinspireerd door Jill's today i saw , een tekening, 
foto, gedicht, knip&plak werkje, iets over wat je deze 
week gezien hebt.
Opgezet door daan en roos. (meiden jullie 
hartstikke 
bedankt hiervoor! en een grote virtuele bos rozen 
voor jullie)



Aanmelden voor 'deze week zag ik' kun je door je link in 
te voeren op de pagina DWZI (linksboven in paginabalk).
Hier kun je zien wat andere deze week gezien hebben. Doe 
je regelmatig mee, stuur dan even een berichtje, dan zet ik 
je in het lijstje als je dat wilt.





16 opmerkingen:

  1. Wow, dat zijn er echt veel! En wat fijn dat jij het stokje van Daan en Roos wil overnemen. Ik wil bij deze Daan en Roos ook bedanken voor dit leuke initiatief, want ben er zelf een stuk creatiever door geworden, en heb veel andere leuke blogsters ontdekt. Daarvoor dank dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, en uuh je hebt ze vast opgepoetst, ze glanzen echt heel mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahaha de hele rij achter zal ook wel blij zijn geweest met jou hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een keuze. Wat zou er uit je test komen ? Misschien kun je een prijsvraag bedenken voor bijvoorbeeld het lekkerste recept met appels ?
    x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ik ben benieuwd over de 'appeltest' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is toch eigenlijk volslagen bizar, 12 verschillende appels..... benieuwd naar je test!!
    Ik wil ook wel graag op je dwzi-lijst, maar kan je e-mailadres niet vinden! (ik zoek niet goed waarschijnlijk.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stel je voor dat Eva die rij ook had gehad in het paradijs, had ze dan wel kunnen kiezen welke appel ze aan Adam zou geven? Ik ben benieuwd welke er als beste uitkomt! (Adam: beware)

    En ik sta op de DWZI-lijst, mooi dat je het stokje overneemt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Datzijn er een hoop!! Ik had graag de blik op het gezicht van de kassiere mevrouw gezien ;-) Ben benieuwd naar de uitkomst van je test :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, was de rij achter je erg lang :-)?? Jij hebt echt oog voor detail, dat vind ik knap! Zoals je ook nadenkt over die woordjes van de verificatiecode, dat soort dingen, daar denk ik nog niet over na! Je weet ons steeds weer te verassen dat vind ik superleuk!
    Ik ben heel erg benieuwd wat er uit je test komt!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor iedere maand van het jaar een appel. Ben benieuwd naar de uitslag van de test. Verkoopt AH trouwens ook biologische appeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij houden het maar gewoon bij de Elstar. Eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verzameling rood/groen/knapperig/sappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ongelooflijk! Wel vraag ik nu virtueel aan meneer Heijn: 'is dat nu echt nodig?'
    Maar een leuke test is het wel jonge onderzoeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik had helaas deze week echt helemaal geen tijd voor mijn dwsi, maar volgende week ben ik weer van de partij hoor.... enne als ik mag kiezen.... ga ik voor de granaatappel... die groeiden vroeger in onze tuin, en dan versgeplukt, nog warm/lauw van de hete zon de kleine granaatappelblaasjes knappend in je mond open te voelen springen , het verrukkelijke sap langs je kind druipend...en de pitjes uitspugen en nog dan een hap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 12 appels! Ik ben wel benieuwd naar je (de uitkomst van) test nu.
    Enne, hebben ze bij jullie Appie het 'zelfscan' systeem nog niet uitgevonden? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij zit echt boordevol goede ideeën! Ben benieuwd naar het verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)