vrijdag 16 december 2011

Deze week zag ik (száma 22)

 'Deze week zag ik' heeeeeel veel enveloppen!




Een hele stapel verschillende enveloppen, waarin allemaal herinneringen zijn opgeschreven. Voor de 65ste verjaardag van mama hebben we alle vrienden, kennissen en familie benaderd om een herinnering op te schrijven aan mama. Een grappige, een mooie, een herinnering van een speciale verjaardag, een etentje, iets geks, iets groots of juist heel kleins, maakt niet uit. Iedere envelop bevat 1 herinnering.
Afgelopen week hebben we de hele stapel van 58 enveloppen overhandigd (65 stuks was helaas niet gelukt). En mama was er natuurlijk erg blij mee!

(het is wel een beetje extra speciaal omdat we vorig jaar eigenlijk niet hadden gedacht dat ze met al de kanker in haar lijf de 65 nog zou gaan halen.... een hele prestatie dus!)

Het idee voor deze enveloppen verzameling zag ik hier



En natuurlijk de enveloppen met de 'kerstkaarten'.




en deze zelfmaaksels gingen er in!
De fimo-klei koekmannetjes en wat gezellige sterretjes.





'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een terugblik op afgelopen week.
Klik voor de andere deelnemers of om mee te doen, op de 'dwzi' pagina in de linker boven balk.



21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtidee van die herinneringen en wat fijn dat je mama er is om ervan te genieten! Gefeliciteerd, nog!

    en ik wil je koekmannetjes kerst'kaarten' opeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk, daar zal ze zeker heel blij mee geweest zijn!!
    En die koekemannetjes + sterretjes zijn schattig:-)
    Daar heb je er ook veel van moeten maken dan??
    Komt overeen met het getal van mijn kerstkaarten,haha:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, de enveloppen gegeven! Het is zo'n lief idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief idee die enveloppen! Rot te horen dat je moeder zo ziek is geweest, maar gelukkig heb je haar nog!
    Enig idee die kleipoppetjes aan de kaartjes, net een klein cadeautje!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! De herinneringskaarten en je kerstkaarten.
    Blijven de poppetjes wel heel tijdens de postreis?

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een heerlijk moment moet het geweest zijn om die enveloppen aan je moeder te kunnen overhandigen en wat een lief idee! Super!
    En wat vind ik die labeltjes met dat poppetje gaaf joh, echt heel mooi gemaakt zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die enveloppen zijn echt een leuk idee! Ook de 'kerstkaartjes' zijn fantastisch.. Bij het lezen van blogs zoals die van jou besef ik wel weer even dat ik het jammer vind niet creatief te zijn. Maar gelukkig kan op deze manier wel genieten van mensen die het wel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kado voor je moeder! Lijkt me echt bijzonder om zoiets voor te bereiden en ook om te ontvangen.
    Je koekmannetjes zijn vurukkelek :) zo orgineel!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je moeders verjaardag, wat een mooi idee om de herinneringen voor haar te verzamelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend mooi idee-Merula. Heftig maar mooi. Wat hoe bijzonder moet het zijn dat ze er nog steeds is-wat een kanjer. Nog vele jaren gezondheid gewenst-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een prachtig kado voor je moeder! Ik heb ook eens zoiets voor mijn mama gedaan (làààng geleden ;-)maar dan "gewoon" alles in een multomap) en nog steeds als we de map openslaan komen de tranen. Je hebt vast prachtige verhalen gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ongelooflijk fijn dat je moeder er nog is om al deze enveloppen te overhandigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend bijzonder, de enveloppen én je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi idee die enveloppen met herinneringen en wat fijn dat ze er nog is!
    En je 'kerstkaarten' zijn ook erg leuk zeg!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toen ik de foto's zag van je speculaaspopjes dacht ik: "ohhh wat leuk!" en nu heb ik er zelf een! Leuk, dankjewel! Was toevallig, de dag ervoor heb ik ook een kaartje naar jou gestuurd, ik kwam je adres tegen bij het opschonen van de mails! Maar er zit niet zo'n leuk popje bij, haha. Je kunt wel nog aan mijn give-away meedoen :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je nog een kaartje wilt??
    Stuur nog even je adres, want het moet ergens zijn maar op dit moment onvindbaar:-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht! De memories voor je betere mams en je kerstwensen zijn ook prachtig.

    Ik was wel je volger geworden, maar je verscheen niet in mijn dashboard. Als het goed is is het euvel nu verholpen....en blijf ik beter op de hoogte.

    Fijne feestdagen,
    (grote) Siem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk dat je nog samen met je moeder haar verjaardag kunt vieren. Ik heb hetzelfde met mijn zus meegemaakt en dan waardeer je de verjaardagen extra! En wat een geweldige koekenmannetjes! Je zou ze zo opeten (maar ik vrees dat ze niet zo lekker zijn als ze eruit zien ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee! Mijn ventje moet eigenlijk nog een feestje voor zijn 40e, das nog een gedacht! En die koekmannetjes, hoe je er op komt, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)