zaterdag 31 december 2011

happy new year!








 Nou voor de laatste keer dit jaar dan nog even een berichtje! Iedereen een super mooi 2012. Vol met geluk, gezondheid en creatieve uitspattingen! Vol met gezellige avondjes met familie en vrienden, en romantische avondjes met je geliefde. Misschien wel een leuk weekendje shoppen in New York? of misschien toch een miniwereldreis. Fijne kookkunsten mogen proeven en lekkere recepten ontdekken. Net dat ene ding wat je altijd al wilden hebben in de uitverkoop vinden! Of zomaar een cadeautje krijgen van iemand. Een nieuw jaar waarin we sneeuw krijgen (niet te veel, zodat het hele verkeer op z'n kop staat), maar sneeuwpoppen maken en sleeen! Vol met ontdekkingen en nieuwe ontwikkelingen op welk gebied dan ook. Nieuwe fijne mensen ontmoeten. De geur van versgebakken brood in je eigen huis (als je zelf nog in bed ligt) met natuurlijk ontbijt op bed. Een warm bubbelbad met veel bubbels. Ow en paardrijden langs het strand! Een lief klein konijntje aaien en babytjes even op schoot hebben (wel die van iemand anders hoor). Lekkere warmen sloffen. Mooie muziek luisteren. Zal ik nog even doorgaan of ben ik iets heel belangrijks vergeten?

Alle goeds voor iedereen voor het nieuwe jaar en vergeet ook niet wat 2011 je allemaal gebracht heeft!



19 opmerkingen:

  1. alle goeds voor jou en je gezin en de lekkere hapjes staan al klaar zo te zien, geniet er van!
    En ja ik ga voor een positief en slank jaar, moet kunnen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor alle goede wensen. Ook voor jullie vele mooie wensen die uitkomen in het nieuwe jaar. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boel wensen, thanks! Ik vind het erg leuk dat ik je heb leren kennen in Blogland, je was inderdaad een van de eersten waarmee ik contact had. Ik geniet elke keer van je blog! Wat is Siem een leukerd! lekker smullen van de cakjes en een geweldig 2012 gewenst! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt goehoed! Van hetzelfde gewenst! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed; ik heb er zin in ! Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een gezellige jaarwisseling en een prachtig 2012!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker ventje-die zoon van je-sprekende ogen-mooi. Dank voor al je wensen-wij hebben gezinsuitbreiding voor 2012-Zjanne's wens is dus uitgekomen. Geniet van een mooie oudejaarsavond en ga 2012 goed knallend in-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou een mooi 2012 !
    enne ald ie dingen die je schrijft...tjaa dat wil ik ook wel voor 2012 :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou ook een prachtig 2012! (enneuh, laat die sneeuw maar zitten hoor :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie post!
    ik wens jou en je familie ook een fantastisch gezond gezellig en creatief 2012 toe!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha, voor jou ook al deze wensen en meer!!!! Happy New Year!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie koekjes!
    Bedankt voor je lieve reactie, en een heel fijn 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat zijn allemaal leuke wensen. Ik hoop dat ze allemaal voor je uit komen. Ik zie trouwens ook wel een paar wensen van je zitten hoor! ghighi. Heel veel geluk in het nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die koekjes waren zeker snel op? Zo'n 2012 zie ik wel zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens jou ook alles wat je nodig hebt voor een gezond, creatief en liefdevol 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee Lieve Merula, oooh wauw meid wat staan er weer prachtige foto's en inspiratie spreuken op jouw site, prachtig.....ik ben echt fan van jouw site.....en meid, ik wens voor jullie ook heel veel liefde, geluk en gezondheid.....heel veel liefs en veel knuffels van Sjoerd en mij, Bianca XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, die koekjes zien er heel lekker uit! Voor jullie ook een heel goed en fijn nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel fijn (en lekker, mmh) 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)