woensdag 14 december 2011

kerst....





 In onze kerstboom hangen 30 kleine engeltjes.  De engeltjes haal ik 1x per jaar uit hun doosje. Ze zijn stuk voor stuk in een papiertje gewikkeld, want we willen natuurlijk niet dat er een vleugeltje afbreekt! Ze zijn erg verschillend allemaal (blondines, brunettes etc) en ze behoren tot mijn favorieten kerstversiersels. Ik hou niet zo van kerstballen enzo, ik vind dit soort dingetjes veel mooier...... 
(daarom nog wat extra foto's)





Maar ik hou ook van paddestoelen, glimmende dingetjes, kerstolifanten met rode hakken en rokjes, takjes met een lintje eromheen, koekmannetjes, glitters, lampjes, en een rendier met cadeautjes om z'n rug ook met schoenen aan (helaas met drie schoenen, eentje is kwijt), uiltjes met een haakje in het hoofd, diamanten en van hertjes in de nepsneeuw......




Siem kreeg zijn eigen kerstboompjes met gekleurde lichtjes 
en vooral heel veel chocolade kransjes.










17 opmerkingen:

  1. Wat en leuke boom, ik ben vooral weg van de engeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat koekmannetje is echt om op te vreten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat leuk al die verschillende stijlen. Ik kan me voorstellen dat je heel zuinig bent op de prachtige engeltjes. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kerstvreugde bij jou in huis. Super leuk dat die kleurtjes zo bij elkaar.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig…
    die olifant!
    Super kersthuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je engeltjes-boom is P*R*A*C*H*T*I*G. Wat een fijne tere engeltjes. In huize Sil staat een paddestoelboom en rode engelen. Love it. Geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een elegante engeltjes! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, die olifant en die hertjes, gaaf!
    Ik vind je engeltjes ook prachtig, veel leuker inderdaad dan alleen saaie ballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig hoor, daar hou ik ook van:-)
    Kijk eventjes op mijn blog, anders zie je misschien niet dat ik het bijltje aan o.a. jou heb doorgegeven.
    Je bent nog niet druk genoeg, haha!!
    Hoop dat je mee wilt doen, het kost niet zo heel veel tijd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wij hebben absoluut de zelfde kerstsmaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke kerstversieringen! Ik vind het heerlijk, alle kitsch uit de koffer....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk een boom vol engeltjes, ziet er heel leuk uit!!! En je bont eversiering is ook erg leuk, ik hou ook wel van een beetje kitsch met kerst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat leuk zeg, drie verschillende stijlen, heerlijk gewoon! En leuk zo'n prachtige verzameling van engeltjes, schattig.
    Vind het wel sneu voor het rendiertje hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig die engeltjes en wat heb je er een mooie foto's van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's. Doen mij denken aan de kerstfoto's op deze http://lescarnetsdemissclara.blogspot.com/
    blog. Zul je vast mooi vinden.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)