dinsdag 27 december 2011

kerst&kadootjes.....


Zo. De kerst is weer voorbij. 

Gezellige dagen gehad met familie en vrienden. Gegeten en gedronken. Geschaatst en warme chocomel naar binnen geslobberd.  Vandaag weer een poging gedaan om het huis weer een beetje opgeruimd te krijgen (de kerstspullen blijven nog wel gewoon hoor!)
Vandaag ook voor de laatste keer voorgelezen uit 'vier ondeugende engeltjes' en uit 'het kerstfeest der dieren'.


 Ik ben dol op van die oude kinderboekjes! De tekeningen zijn altijd zo mooi....
Maar...... deze kon ik toch ook niet laten liggen in de kinderboeken winkel afgelopen week.


Een super mooi roodkapje pop-up boek. Enne... dat kocht ik natuurlijk voor mezelf Siem voor kerstmis.

mooi he!? 
Het is ook in een heel aparte stijl getekend en de kleuren vind ik ook heel mooi. Hier wordt natuurlijk alleen onder toezicht in gebladerd, dat snappen jullie ook wel. 
Verder heb ik mezelf ook nog een spotify abonnementje cadeau gedaan.
(dat is een online muziek luister service. voor 5 euro per maand kun je dan onbeperkt naar 13 miljoen liedjes luisteren). Dus voorlopig ben ik nog wel bezig. Ik word gewoon altijd heel blij van fijne muziek luisteren en ook nieuwe muziek ontdekken. Ceedeetjes kopen doe ik eigenlijk al heel lang niet meer, dit is dus ideaal om een beetje bij te blijven.
Morgen mogen we weer aan het werk. En dan kan daarna het maken van het oud&nieuw boodschappenlijstje beginnen......

14 opmerkingen:

  1. ik ben dol op pop up boekjes, jammer dat die er zo weinig zijn of juist peperduur!
    Deze ziet er wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja soms mag je jezelf verwennen. En muziek is heerlijk om naar te luisteren als je lekker bezig bent. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh, mooie boek zeg, wauw!! En Spotify is ideaal, wij kunnen niet meer zonder..... (wel raar dat ik nu op facebook steeds kan teruglezen waar manlief, nou ja wij dus want manlief zit meestal naast me met zijn spotify, naar heeft zitten luisteren..... wordt automatisch gelinkt!).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die kinderboeken ik heb er natuurlijk ook een kast vol van als juf en het voordeel is ondanks dat mijn kids al groot zijn blijf ik ze voorlezen.
    Mooie post...dat roodkapje boek...jammie zo mooi!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk die oude kinderboeken, ik bewaar ze ook en hoop ze later aan m'n eigen kindjes te kunnen voorlezen.
    En dat boek van Roodkapje is ook geweldig! Prachtig gemaakt! Hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig boek zeg!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig boekje, dat had ik ook niet laten liggen!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi boek! Pop-up boeken hebben wat magisch.
    Leuk dat je m'n blogje hebt gevonden! En wat een aparte naam heb je, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat Roodkapje-boek is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maak me gek zeg. Een pop-up boek van Roodkapje. Is die net uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig roodkapje boekje!!!! Wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)