dinsdag 6 december 2011

zo klaar.

Er zijn een paar ongeduldige dames hier, 
die graag de resultaten van 'de appeltest' willen..... 
Nou nog even wachten hoor! Ze zijn bijna allemaal gekeurd. 

Ik ben naturlijk ook druk met allemaal andere dingen. 



Zo ben ik fijn aan het tekenen en ontwerpen voor de 
trouwkaart van vrienden.......




... en ging vandaag de mini notebook van round robin 
op de post naar Vera juffrouw x
Hier een paar kleine kiekjes.
Een paar maanden lang heerlijk aan gefrutseld en
m'n creatief eitje in kwijt gekund. Fijn.
Ik ben benieuwd hoe mijn boekje is geworden!




En dat was niet het enige boekje dat gevuld moest 
worden!
De volgende ronde van het 'MYLS away' boekje
lag ook al weer te wachten om gevuld te worden.
Hier een paar sneaks voor yvon



En verder ben ik blij dat die ene man met 
baard weer naar huis is, zodat die andere man met 
baard weer kan komen!
Vandaag al een beetje begonnen met alle 
kerstversiersels! Hoera! Hier word ik altijd 
erg blij van! (binnenkort volgen natuurlijk
alle foto's)
En even niet denken aan alle zooi boven....
Ik was namelijk bezig met een ontzettende
opruim/uitzoek/weggooi aktie. Ik was helemaal
klaar met alle spulletjes die ik altijd maar bewaar 
en verzamel. Het huis stond zo ongeveer op
ontploffen.... Van de week echt al dozen vol naar 
de kringloop gebracht en dat voelde enorm goed!
Okee ik ben nog lang niet klaar hoor, er staan 
nog genoeg dozen boven :(
Maar eerst de dozen met kerstspullen uitpakken :)
(die mogen absoluut niet weg!!!)

Hmmm ik heb ook wel zin in een appeltje....



8 opmerkingen:

  1. Waw-inspirerende plaatjes (kiekjes) en dat ontwerp van het huwelijkskaartje belooft veel goeds-ben benieuwd. En dat heftige opruimen = knap. Ik ben daar geen held in-kan altijd alles gebruiken. Daar ga ik aan werken??! Mooie woensdag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tuuterdetuut je bent weer druk bezig geweest hihi, hier staat ook nog steeds geen ene boom zucht, komt er gewoon niet van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die huwelijkskaart! En je sneaks zien er ook veelbelovend uit!
    Ik heb ook een enorme opruimwoede, dat komt door al het speelgoed dat er dankzij die ene man met die baard weer in huis is bijgekomen! Waar laat ik het allemaal??? En intussen heeft dochterlief de dozen voor het kerstdorp al allemaal bij elkaar verzameld, want dat gaan we vanmiddag opzetten. Uhhh volgens mij wacht ik met opruimen tot 2012... strak plan?
    Nu eerst een appeltje...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo bezig te zijn met de trouwkaart, al werkend komen de ideetjes vast vanzelf. succes met alle dozen en het uitzoeken daarvan. Heerlijk als alles straks netjes en overzichtelijk in de kast ligt. En dan kijken wat er in een jaar weer is bijgekomen..........De sneaks ziet er ook prachtig uit. veel kerstversierplezier. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dingen ben je weer aan het maken! Den opruimwoede slaat flink om zich geloof ik! :)
    Ben nou ook wel benieuwd naar de uitkomst van je appeltest, eet smakelijk!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de trouwkaart, ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke ontwerpen! Heerlijk creatief bezig zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bravo, lekker ruimte maken in je kasten!! En wat ben je lekker creatief bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)