dinsdag 10 januari 2012

3x3 'keuzes'


Afgelopen 9 dagen achter elkaar (3x3) een foto gemaakt van een keuze......

En jeetje wat heb je eigenlijk niet normaal veel dingen om te kiezen iedere dag! Welke schoenen doe je aan vandaag? een wasmachine met zoveel keus, welke kleur? of toch maar een kiwi green of gold, welke muziek (of helemaal geen muziek), eerst schommelen of eerst op de wip? schaar-steen of papier? welke looproute kun je nou het beste nemen door deze enorme regenplas? zal ik het doen of toch maar niet (eentje dan?)



3x3= mijn projectje waarbij ik iedere keer 9 dagen achter 
elkaar hetzelfde ietsje fotografeer. Kijk in de pagina balk
3x3 voor alle andere foto's.

11 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Tja, al die keuzes..... door mijn oudste dochter ben ik me vaak bewust van de hoeveelheid keuzes, zij vindt kiezen heel moeilijk, vooral als het kiezen uit veel dingen is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb dat ook zo met schoenen;ik zet s'avonds hoge hakken klaar, en trek toch altijd weer die platte laarzen aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, deze is leuk! Die foto van je potloden vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke 3x3 is dit!
    Wel eens gehoord van keuzestress...?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het is toch wat, al die keus! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniaal! Waar haal je toch altijd de ideeën voor een nieuwe reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dan te bedenken dat wij gezond verstand hebben om keuze's te maken.
    Er zijn namelijk heel veel mensen die beperkt zijn en hier heel veel moeite mee hebben, deze mensen denken de hele dag over na welke keuze zij moeten maken. Ik las ook je verslag over de optocht. Misschien moet je volgend jaar een oproep doen in de buurt om de traditie nieuw leven in te blazen. En helaas delen wij samen de foto met het staatslot...maar gelukkig in de liefde , ongelukkig in het spel ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan Merula! Ben ook zo slecht in keuzes maken, er is ook zoveel om te kiezen. Neem vandaag, vrije ochtend: wordt het poetsen of bloggen? Meestal wint het laatste :-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk al die keuze foto's! En een leuk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is leuk bedacht en gefotografeerd!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)