donderdag 19 januari 2012

photocabine 'viewmaster'


Jawel. 
deze maand tijdens het opruimen van alle zooi die we aan het opruimen zijn (........) kwam ik m'n viewmaster tegen van vroeger. Die kennen we allemaal nog wel toch? 
3D plaatjes kijken uit de vorige eeuw! yeah! en waar kijken we dan naar? tuurlijk beertje colargol in de ruimte...... 
niets gedateerd aan lijkt me zo!



En voor de oplettende kijker, Merula heeft sinds een aantal weken een pony laten knippen.

'photocabine' is iedere maand, rond de twintigste ,een foto in een echt of digitaal fotohokje.
Een initiatief van Liesbeth van twee meisjes in de stad

7 opmerkingen:

  1. Nostalgie!
    Wie kent ze niet, leuk hoor die foto's!
    Alvast een heel fijn weekend
    liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat hebt gevonden! Die gooi je toch niet weg he?!
    Ik denk dat de pony leuk staat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een viewmaster, die wilde ik vroeger heel graag hebben! Helaas nooit gekregen maar wel veel mee gespeeld bij anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk ja een viewmaster, dat je die nog bewaard hebt!! De retro lamp is ook enig (en je pony trouwens ook :-) Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Zo'n ding roept echt nostalgie op bij mij (al ben ik dan nog maar 20... Haha) En die froefroe staat u heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pony!
    En zo'n viewmaster. Heerlijk! Niet weggooien, he

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee echt, niets gedateerd aan, super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)