vrijdag 24 februari 2012

Deze week zag ik (número treinta y uno) 31


'Deze week zag ik' dat ik niet de enige was die zich verwonderden over het vreemde licht buiten!




Het was woensdagmiddag in Rotterdam en het werd heel donker buiten, het beetje licht wat er nog was toverde het buiten om in een rare blauwe lucht. 
De duif en ik keken onze ogen uit......


'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week.
Klik hier om alle deelnemers van deze week te zien of om mee te doen en je linkje te plaatsen.

 

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi! Soms zo griezelig hoe de lucht kan veranderen :)

    En nee, je hebt niks aan zo'n huisdino tegenwoordig, maar het is toch wel gezellig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het doet me denken aan een lucht die mijn dochters ik ik eens zagen toen er een hevige storm kwam opzetten gepaard gaande met regen en onweer. De lucht was GROEN. Nooit eerder zag ik zoiets. Maar deze kleur was toch ook wel spectaculair. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je zag geen ufo landen?
    Geintje....
    Wat mij deze week op viel was dat het ineens 'smorgens zo vroeg licht is
    en 'savonds zo lang licht blijft, net of de tijd een paar weken heeft overgeslagen.
    In ieder geval fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die duif vooral ook hè. Totally blue...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat blauw, vooral met die duif.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aparte kleur zeg!
    20 km verder op bij ons dus zag de lucht blauw / roze ook mooi!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Merula

    Ik geef je de Liebster blog award, omdt ik jouw blog erg leuk vind en ik zo nog eens wat te weten kom over de stad waar ik werk!
    Op mijn blog staat een uitleg over deze award

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. inderdaad apart zeg. Al waren wij afgelopen week nog in Rotterdam, heb niks vreems gemerkt aan het licht daar ;)
    Leuk ook die duif :)

    Ik heb trouwens ook weer meegedaan met DWZI (was alleen een beetje laat *oeps*)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Hier geen vreemd licht. (Helaas?)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)