donderdag 2 februari 2012

Deze week zag ik (nummer negentwintig)






'deze week zag ik' zwaar verminkte en toegetakelde playmobil poppetjes........

Ik had bij m'n ouders de playmobil van vroeger opgehaald, zodat Siem er mee kan spelen. Zitten er toch wel veel poppetjes bij zonder benen, met stift "opgeleukte" kledin of gezellige rode wangetjes.  Ahum of met een mooi nieuw kapsel 
(de my little pony's waren al gekortwiekt....)

Gelukkig spelen ze ondanks dat nog steeds goed.



Kijk voor de andere Deze week zag ik- deelnemers in de pagina balk linksboven.

15 opmerkingen:

  1. Leuk dat oude speelgoeg van zolder!
    Brengt weer een hoop herinneringen met zich mee,
    ik deed dit soort dingen altijd met de barbies!
    Gelukkig kijken kleine kinderen daar gewoon doorheen
    en genieten weer van hun nieuwe speelgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, een rasta playmobil poppetje!
    Ik heb me ook 3 slagen in de rondte gespeeld met playmobil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte hippie playmobil, haha. Zie je wel, zelfs vroeger had je al zo'n creatieve uitspattingen!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha er is in ieder geval lekker mee gespeeld!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maak maar snel een mutsje erbij om dat gat in het hoofd te bedekken en om naar buiten te kunnen in de kou natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het geweldig, zo'n gepersonaliseerd Playmobil poppetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veul leuker dan dat harde plastic haar, houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk. de Creativiteit zat er idd al vroeg in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AAA ! Zo schattig! Das dus op een ander niet anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, creatief hoor! Zelf uitte ik mijn creativiteit altijd meer in de avonturen die mijn Playmobilpopjes beleefden. Die van mij zien er daardoor iets netter uit ;-). Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)