donderdag 9 februari 2012

dwzi (nummer tretti) 30

'deze week zag ik'    



Mag ik van jou uit de categorie 'ik heb het koud' de overheerlijk warme sokken voor in bed?


Ehm.... nee die heb ik niet. Ik heb wel de warme pan soep en warme choco. Snowboots, gebreide muts en lange winterjas. En oja ik heb ook nog de slee!






'deze week zag ik' is iedere vrijdag een creatieve uitspatting op afgelopen week, 
geinspireerd op Jill's today i saw

p.s. deze week zag ik ook nog een lief berichtje van post from mars
 Ik heb van haar de 'liebster blog' award gekregen. Thanx meid! :) 

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk om met dit weer spelletjes te doen in een warm huis met warme voeten en warme chocomel. mooi weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :-) Ik heb het zo koud deze week... warm choco, yum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat leuk! Doe mij aub maar uit de categorie zomer de hagelwitte stranden, de bikini en de ijssorbet! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker Oudhollandsche spelletjes doen dit weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit mooie stilleventje kun je nog wel even laten staan!(liggen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooi kwartetspel!!!! Gaaf! Ik heb toevallig vorige week ook een kaartspel gefotografeerd (uit eigen kast), ga ik komende week op mijn blog zetten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg het al warm alleen al door ernaar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)