donderdag 16 februari 2012

hoera 99 volgers give away




46 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met bijna 100 volgers!!!
    Leuk!!! Verrassingen daar hou ik van dus ik doe heel graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi nu heb je er 100 (dacht dat ik je al volgde,maar dat was dus niet zo,wel in netvibes)
    Euh ik heb er lang over na moeten denken maar ik doe graag mee voor B (van bien zeg maar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie gefeliciteerd!!

    Vertel eens, wat zit er in de verschillende goodiebags??
    Naja, misschien maakt het de keuze wel een stuk makkelijker zo voor twijfelkont eerste klas! (ik ja)
    Ik ga voor......euh.......euh...pffff...goodiebag A!
    P.S. vind je die nieuwe woord verificatie ook zo ellendig? Lekker suggestieve vraag... ik vind het wel ellendig in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor! En een verrassingsgoodybag, die wil ik ook wel. Doe mij maar......b!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, da's tof gedaan.... 'tuuuuuuuurlijk doe ik graag mee, want ik ben super nieuwsgierig om te weten te komen wat er in de goodiebags zit.... spannend.... Euh...... den 'B' graag... Ik zet ook een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zit nu al op de 100 zie ik! Leuk!
    Ik waag ook graag een kansje op een leuke verassing... Ik ga voor A!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk, ik wordt ook graag verrast, ik ga voor B

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk, en gefeliciteerd natuurlijk! Ik voor de letter B, want naam van man en twee van mijn kinderen beginnen met een B. So B. it is ;-) Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben benieuwd…
    doe mij maar een b-eetje!
    :)
    En oh t zijn er ineens 100,
    gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie A zegt moet B zeggen.... Uh, A?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Leuk!! Ik doe graag mee - Goodiebag A :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat spannend!
    Gefeliciteerd met 100 volgers, je hebt ze allemaal verdient!
    Ik doe graag mee, voor uhm... A!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, wat leuk gedaan! Zoiets kan alleen maar van jou komen :-) En je teller staat nu op 100!
    Ik doe graag mee, kies voor de B!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEFELICITEERD met 100 volgers.
    Ik doe graag mee voor ... A??? of past B beter bij mij??? Wat hou je het spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe met je give away! Hihi, lastig kiezen, maar das juist leuk bedacht! Ik kies voor A:)En gefeliciteerd met al je volgers! En met deze give away komen er vast veel meer! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met 100 volgers! *feestje*
    Ik doe graag mee voor A! Spannend!!!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor B (rijmt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha, spannend zeg! Gefeliciteerd met je 100 volgers (inmiddels).
    Ik ga graag mee doen voor B.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk idee. Rock, paper sciccors... het wordt A.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw 100 volgers, geweldig...ik ga voor A!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als je a zegt dan moet je ook B zeggen. bij deze. Enne gefeliciteerd! superleuk

    groetjes kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartelijk proficiat met je 100 volgers-inmiddels. En nog velen toegewenst. En graag doe ik mee-ik ga voor A. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd, dat is een heel mooi aantal ( ik ben al bijna op de helft ;)
    Ik doe mee voor A.
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh leuk en spannend!! Hmm ik kies A :-)
    En gefeliciteerd met je nu al 100 volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ha leuk! een spannend zakje....ik ga voor A! of toch B? oefff ik weet het niet......tsss eeh ja B!! dat wordt hem.

    gefeliciteerd met je 100 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tof tof!!! Ik kies voor B, zal ook een linkje op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Spannend, ik doe mee zene! Ik ga voorrrrr B!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe mee en gok op goody B of op alletwee ?
    Ik ben tevreden met alles.
    Leuke actie en ondertussen alweer achterhaalt want zie de volgerslijst staat op 102.
    groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goodiebag A is stillekes mijn naam aant roepen.. hoort ge dat?
    Ik doe graag mee! Proficiat met de vele volgers trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn random generator komt op B! Dus ik doe Mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh leuk, ik ben dol op verrassingen!!!! Ik ga voor A!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi hoi

    Ik doe ook graag mee met deze give away! Ik ga voor B.
    Enne gefeliciteerd met al je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. tjonge jonge zeg, je maakt het wel moeilijk hoor, zit hier een half al te dubben of ik nou a of b moet kiezen, ze zijn allebei leuk... hihi, ik ga voor de B van Boef, mag dat? Leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 108 :)

    Gefeliciteerd met de vele volgers...
    Ik doe graag mee voor A!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een goodie bag op mijn verjaardag ???? Ik doe met plezier mee . A of B up to you surprise me .

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met de ondertss. 110 volgers!
    Ik waag ook graag een kans voor deze give away! Ik kan niet kiezen tss. A of B, dus mag jij dat doen in mijn plaats!
    Ik maak een beetje reclame op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je 111 volgers!
    Ik heb ge ienemienemuttet maar ik ben eruit, het wordt goodiebag B. ;)
    Succes met je give away, en ik zal ook een linkje plaatsen.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo proficiat zeg met je jubileum! Ik ga voor B want wie A zegt, moet ook B zeggen en ik zei eerst A... snap jij het nog?

    Ik kies dus B. Wat betreft de woordverificatie, op mijn blog een duidelijke uitleg met afbeeldingen om deze uit te zetten!

    Veel geluk je give away, je hebt er een nieuwe volger bij!
    Groetjes Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi, ik ben volger nr. 113, telt dat ook nog mee?
    Ik vind "A" een mooie letter; graag die!
    Succes met alles, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik laat me graag verrassen en waag bij deze ook mijn kansje voor goodie bag A! Proficiat met je vele volgers en doe vooral zo voort! Ik maak nog wat extra reclame op mijn blog.

    Veel succes,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Yes, ook ik ben volger geworden (genoeg te zien en lezen hier, leuke blog heb je!!)
    Zal ik dan maar voor B gaan, ik ben nl de jongste van het gezin, dus mijn zus ia A en ik ben B.......(moet toch iets verzinnen, ha ha.)
    Ik zal de link nog ff op mijn blog zetten, voor extra reclame!!
    Succes en ik volg je hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow ik ben volger 116, dat gaat lekker rap hè ;)
    Oh wat leuk surprise surprise...ik laat me verrassen :D
    Mmm tsja waar zal ik voor gaan ? Ik ga voor A de voorletter van mijn man ;) hihii
    Als je tijd hebt zou ik het ook leuk vinden als je eens bij mij komt snuffelen.
    Ik heb ook een Give Away (mijn allereerste omdat ik op 16 maart 3 maanden bezig ben met mijn 365 dagen creatief project), dus je bent/ jullie zijn van harte welkom.
    Oh ik zie dat jij ook aan Postcrossing meedoet, leuk hè, ik heb net zelf een kaart gemaakt voor een postzegelverzamelende postcrosser hihii en zie dat dit ook lekker een blog is waar ik veel inspiratie kan opdoen voor mijn project, dus wie weet tot ziens.
    Oh ja morgen maak ik een aparte pagina voor allemaal Give Aways, maar voor nu rechtsboven een linkje op mijn pagina onder mijn eigen Give Away link (dag 69).
    Warme en creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pagina is gemaakt met alle Give Aways (waarvan ik weet en waar ik aan meedoe), zag wel dat vandaag de laatste dag is van de jouwe hihi.
      http://365dagencreatief.blogspot.com/p/give-aways.html

      Verwijderen
  43. Ik doe mee! Ben volger 117 en ik ga voor de A van Arthemis..:)

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)