vrijdag 17 februari 2012

kshorici also?

wat???

lebank LORD, whitby RyrAUs, USED exprsio, preceding usiclo, postcards INsiClo, Mach NAmentA, british pallmal uREUlA, KShoRici also
(dit waren wat woorden van vandaag om te bewijzen dat ik geen computer ben die berichtjes bij andere bloggers tiept)

Okee de woordverificatie is nu echt heel irritant (ja he mars?). Ik schreef er al eerder dit berichtje over.
Hoe moet je het uitzetten???

- Je moet even terug gaan naar de oude interface (als je die nog 
  niet gebruikt). Je moet dan op de afbeelding van het radartje 
  klikken en daar staat het in het menutje bij. Na afloop kun je 
  gewoon weer terug naar de nieuwe.
- Dan ga je naar kopje 'instellingen'
- Daarna zoek je 'reacties' en dan ga je naar beneden naar 
  'woordverificatie' en klik je op 'nee'


Zo. Tadaa!

14 opmerkingen:

  1. Ik heb hem uitgezet, bij mij wordt alles gemodereerd en dan is dat niet nodig. Vind het zelf bij anderen ook irritant namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, ik hoop dat iedereen dit leest, vind het ook zo irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaa irritant ja :)
    Ik had em toch ook al uitgezet??
    Vervelend dat je niks vertelt over de inhoud van de goodiebags, maar ja, ik begreep het al dat je dat niet gaat vertellen. (wat een lekker lopende zin!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed plan! Zo, uitgezet. Die dingen zijn irritant en onleesbaar! Bovendien heb ik geen last van spam (of komt dat nu juist ineens, wahaa, we zullen zien)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel me altijd een blinde mol als ik voor de 3e keer een verkeerd woord intyp, onleesbaar, onwerkbaar! Ik zal je tip opvolgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb 'm er ook meteen uitgegooid. Word er gek van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook heeeel lastig.. Ik heb het zelf nog nooit op gezet en ook nog nooit last gehad van robots, dus geen idee waarom ik het wél op zou zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja aaaarrrrggghhh! Zelf had ik hem altijd al uit, maar nu is-ie echt dubbel zo erg met echt onleesbare woorden om in te typen, de lust tot reageren zou je ontgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. irri irri irri irri irri irri irri irri irri irri.
    irritant dus. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank! Heb het meteen aangepast. Ik erger me groen en geel aan die nieuwe woorden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het ook lastig deze week... niet normaal de lange rare woorde!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met de vraag of je wil bewijzen dat je geen robot bent......
    Ik heb het idee dat je juist een robot moet zijn om het te kunnen lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo he, en hoe heb je dat uitgevogeld? I think you are not a robot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja heel irritant de laatste tijd. Ik moet er ook eens even achteraan gaan!

    Ik kwam trouwens op je blog terecht via Maar niet van Grijs. Ik vond die DWZI altijd zo leuk. Dus ik heb ook eens zo'n berichtje geplaatst. Maar ik begrijp dus dat dat eigenlijk op de vrijdag hoort? Nou ja, volgende keer beter dan maar ;)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)