vrijdag 9 maart 2012

de uitslag!


Zo jeetje..... Ik wilde graag een feestje vieren omdat ik 99 volgers had, zijn het er ineens 117 geworden! Wow! Dat gaat dan ineens wel hard zo. Maar helemaal leuk, welkom alle nieuwelingen. En "ouwelingen" met jullie ben ik ook nog steeds heel blij! Ik word altijd blij van jullie berichtjes en reacties. En jullie inspireren me altijd enorm!

In totaal hebben er 45 mensen gereageerd. En wat was het moeilijk voor jullie om te kiezen tussen A of B! Er werd ge wie A zegt moet ook B zeggen, namen van kinderen of mannen beginnend met een A of B. Er werd geschaar steen en gepapiert, ge-ienemienemut. Gerijmt en er waren zelfs goodiebags die de naam van de desbetreffende persoon riepen! Er waren er ook een aantal die niet konden kiezen tussen A of B. Omdat het me ook wel een hele opgave leek om alle namen op papiertjes te schrijven en dan dus ook nog te verdelen in A-kiezers en B-kiezers en 'weet-niet-kiezers" heb ik maar besloten om alles op 1 hoop te gooien en 2 winners te laten kiezen met de random generator.

En de 2 winnaars zijn: nummer 8 en nummer 28.
Hoera voor jullie!
(het zijn Liene zomaar een dag... en Elisse bij gebrek aan beter)

Mailen jullie je adres (merula@home.nl) en dan ga ik jullie een leuk pakketje opsturen.

Iedereen bedankt voor het meedoen!

11 opmerkingen:

  1. Jammer voor mezelf, proficiat aan de winnaars, benieuwd wat er in zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij wist jij stiekem ook niet wat er in pakketje A of B zat ;)
    Gefeliciteerd voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou deze ouweling is niet zo blij met de uitslag, maar dames toch van harte hoor! En jij proficiat met je nieuwelingen en bedankt voor de verloting!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vroeg me al af hoe je dat 'logistiek' ging aanpakken , haha. Gefeliciteerd voor de winnaars!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie!!!!! Wat ben ik een bofkont, wat leuk, wat leuk, wat leuk, en wat een fijn begin van het weekend! Ik ga je meteen mailen. Nogmaaals JIPPIE!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En laat acht nu mijn lievelingsgetal zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan de dames die gewonnen hebben. Ben toch wel eens heel benieuwd wat er in de pakketjes zit. Gaan we daar nog iets van zien. Ikke is nieuwsgierig hihi. Warme creatieve groetjes van Susan ennuh leuk Merula dat je ook bij de mijne meedoet :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeeeeuj! Oh wat ben ik blij! Vanaf dat ik het aankrijg zet ik ook zeker foto's op mijn blog hoor Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooooooooh, wat jammer data ik niet gewonnen heb!!
    Maar dmes, GEFELICITEERD!!!!
    Ben wel heel benieuwd, dus leuk als jullie ff een paar foto's op jullie blog zetten, kunnen we zien wat erin zit.
    Zal jullie nu een opzoeken, kan ik jullie mooi volgen.
    Geniet er lekker van.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)